BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday 5 November 2011

SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA

ASSALAMUALAIKUM

SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA SEMUA!!
Jom sembelih lembu ramai2!! ahaha,,over excited lak kan mlm2 nie..
tahun nie sambut kat KL bersme ngan family n sedara mara n cousin2 ku...
org kg dtg KL...ngeee :)
okay,,then mlm nie nmpk busy semua tgh siapkan preparation tuk esok..
esok nak g solat raya ngan kawan2!! x sabarnye... haha,,
berangan nye larh nak raya ngan buah hati....duk jauh larh...
mcm2 larh nak wat esok nie.. baju raya ade ke?? HAHA
x ciap pown...so xde kowt taun nie. pkai jelah baju yg ade tuh..

Disini saya menyusun sepuluh jari tgn nie memohon maaf atas segala kesalahan n kesilapan saya..
kepada kwn2 yg saya kenal,,minta maaf dari hujung rmbut smpai hujung kaki..
kepada buah hati saya,Wan Nazmi Aiman,,sayang minta maaf tau kalau sayang ade wat salah slame kte kenal..saya sayang awak!
kepada family,kakak minta maaf atas segala kesalahan kakak selama nie..sori jugak sbb dpt result yg x bpe nak membangga kan hari tuh...


p/s : SELAMAT HARI RAYA KORBAN... hehe :)