BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday 31 May 2013

Most true beloved ♥

Assalamualaikum ♡


I'm here! Northern Ireland Beach! 
*dalam mimpi*

Aiii everyone. hello peeps. hey babes. Okay dah cukup. Seronoknya aku baca blog zatiiqa, dia pergi Amerika. Kusyuk je aku duk feeling lelebih konon pergi sana sekali, Harhar. Over sangat lakonan aku -..- By the way, take care of yourself zati and enjoy your vacation! You guys can visit her blog : http://iqa-unusual.blogspot.com/

Mohon jangan percaya dengan gambar yang aku post itu, sebenarnya tuh tempat honeymoon aku akan datang. Hakhak. Aku haruslah tak kemana-mana, makan tidur, makan tidur, tapi tak gemuk-gemuk. Oh heaven nya tapi bosan nya YA ALLAH. Ketensionan dengan masalah phone aku tak boleh nak berfungsi sebab cousin aku buat apa tah. Perasaan? Memang rasa macam nak Pffffff -..- Serious, dah lah tengah kepokaian then phone pulak problem. Nak mengamuk semua ada. Astaghfirullah.

Supposedly niat dihati nak tulis pasal lain tapi pergi cerita pasal lain. Oh my prince back to his hometown, please take care of yourself dear. Drive safely by the way. Jangan sibuk nak menggatai naa. Cheq wrestling hampa kalau cari pasai naa. Talk about my love? Wooow, me and him nothing special about us. Alhamdulillah Allah buka pintu hati ni untuk dia. Tak pernah expect nak suka, sayang apatah lagi in love bagai. To be honest, i don't like him at all for the first time i know his name. Kejam kejam -..-

Tapi kita manusia ni tak tahu for the future what might be happen kan? Sometimes i don't know the reason why he want to approach me padahal tak suka. But the more i don't like, the more Allah open my heart for him. Ayat hypothesis sangat -..- Bila dah kenal, rapat, and soon, i know he quite nice guy. I just pray to Allah kalau dia yang tertulis di Luth Mahfuz untuk saya, saya terima dengan hati terbuka. Even sometimes rasa serba salah.

Like i say, saya tak ada niat untuk dekat dengan dia, untuk rampas dia dari sesiapa, tak niat untuk sayang dia lebih dari seorang kawan. Tapi Allah itu Yang Maha Besar, buka pintu hati saya untuk terima dia dalam hidup saya. Alhamdulillah my life perfectly complete. Even my mama pernah cakap, why not kakak buka pintu hati kakak untuk dia? And i'm speechless that time. He told his parents about me. i'm super duper shock! Nasib tak heart attack. Baru kawan time tu,watlek watcool lah. Padahal hati kemain dup dap dup dap, laju macam berlari 1500m. Over kau.

Tapi bila fikirkan balik, kalau family dia bagi keizinan, my mum pun macam bagi green light, and i'm try. Serious cakap dia layan macam saya princess. Appreciate that much. Dia jaga saya kemain rapi, wah wah, layan kerenah saya yang sometimes diri sendiri pun rasa annoying. Maaf awak maaf. That's me.


This what i feel after you be mine.

Saya tak perlu someone yang cukup sempurna, cukup dengan ilmu agama yang ada, cukup ada keluarga yang baik budi bahasa, cukup dengan kesopanan dirinya sendiri, cukup lengkap. To find someone that perfectly complete, it's hard actually. Rupa paras cukup lah sekadar sedap mata memandang and hati yang boleh tawan hati saya dan keluarga. For now, i'm comfortable with your family, your family so kind and caring like you. Alhamdulillah. In shaa Allah oneday, teringin nak pergi rumah awak. Padahal jumpa mama and kakak dekat R&R Seremban pun jantung macam nak tercabut wey, automatic lemah lembut tak bermaya. Hilang segala keganasan rumah tangga kita. 


I wish can be like this for future. Awwww, so sweet and touch my feeling :*

Kepada sang kekasih yang excited bila dapat tahu saya update blog pasal dia, *kononnya* Mohon sang kekasih berbangga hati, tapi jangan sampai takbur riak, No no no, i tak ajar you okay. Terima kasih untuk segele-gelenye wahai sang kekasih hati. Moga baca entry ini berulang kali sampai bosan dan muak. Tulus ikhlas si pemilik hatimu yang kecil molek lagi cute miut mencapai tahap langit, ISMR. 


♥ Future Imam to be,In shaa Allah