BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday 27 November 2011

AWAL MUHARRAM

ASSALAMUALAIKUM SEMUA!

selamat menyambut awal muharram buat semua warga muslim...
semoga tahun baru ni lebih bermakna dari tahun sebelum ni..
semoga aku menjadi seorang yang lebih tabah menghadapi semua dugaan yang mendatang..

Sempena Hari Awal Muharram ni kan..
aku x buat pape sangat pown..
just ade beberape majlis hari nie..
lepas zohor tadi...aku pergi Majlis Tahlil kat blok aku jugak..
Takziah buat family Cikgu Fadhil atas kehilangan kakak nye...
semoga rohnye dicucuri rahmat..
kebelakangan ni ramainye orang meninggal..
takutnye....

then,,lepas balik dari majlis tahlil,petang tuh pergi Birthday Party pulak kat blok aku jugak tp level 1..
selambe pakai baju kurung pergi birthday party kan..haha
birthday cucu member mama..time tahlil papa pown,dye datang tolong kan..
so,ape salahnye pergi party cucu dye kan..
meriah jugak..haha

belah petang pulak,,aku,mama and wawa pergi THE MALL pulak..
nak beli barang larh...hehe..
balik malam larh jugak...
okay..thats all for today..
esok dah balik melaka balik... :)

excited ye dapat pegang belon..
time ni kat bufday party :)