BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday 11 November 2011

BYE-BYE KUALA LUMPUR!

ASSALAMUALAIKUM~

Hye there!! okay excited pulak kan..
saya on the way to KEDAH! haha,,setelah sekian lame x berjalan jauh,finally!
yeah babeh,,balek pown sebab ade kenduri kat kedah larh..
cousin kawen..so bila pulak aku nak naik pelamin ni?
see,,dah gatal dah..sabor intan,,8 tahun lagi kay..
tunggu bakal suami jadi doktor dulu tau...hehe,,gatal nye i...
okay,,sekarang ade kat KFC kat restoran bergantung kowt namenye.. ahaha
okay,semua org busy makan,,tp aku neyh? xmakan ye..diet larh konon..
sejak duduk rumah nie kurang makan tau..
xtau npe larh,,kurus sekejap,balek melaka gemok blek..
okay,balek melaka kne control makan..
walaupun kurang makan kat rumah,,buah aty saya tetap ckp kenapa larh pipi tuh dah naik..
makan ayam lerh tuh..
memahami betul buah aty aku nie..
tu larh membuatkan aku sayang tahap infinity kat dye tuh... 
okay,,,kne sambung perjalanan dah nie... 




JOM3!! BYE2 KUALA LUMPUR TERSAYANG!! 
MUAAAAAAAH! haha <3