BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday 9 November 2011

SADNESS

ASSALAMUALAIKUM

Xtau nak start dri mne... sbb tgh sdeh sgt skunk...
menulis smbil mengalirkan air mata skunk... *feeling kan*
tp serious sdeh sgt..mata pown tgh pedih nie....
tgh gadoh ngan dye ah.. dari semalam lagi gado,x settle2 lagi..
kte nak tolong org,skali kte dlm kesusahan tau..
tp xpe ah..ikhlas tolong org... kes gadoh besar sbb xdptt jmpe je..
mne xnye,dah plan elok2 nak keluar ari nie tau,skali last minute ckp xley kuar..
what do you feel?? frust,sad,angry n sume ade kan?
sampai x lalu nak makan,xde mood nak wat keje, ptg td keluar ngan mama pown x sihat..
trus saket tau..kepala pening gler,,ase nak pengsan gler.....hanya Allah je tahu betapa saketnye aku td..
xbermaya langsung nak bangun.. td mandi2 trus tido sbb x larat sgt2.. maybe sbb xde energy..
mne xnye,satu hari x makan... xlalu nak makan,td pown paksa diri makan nasi skit..
takot nnt pengsan kan..

seriously ckp rindu sgt2 kat dye... bile msj ngan dye,ase nak nangis je....
dah larh ssh nak jumpe...then ble nak jumpe,xley... sbb tuh larh aku sdih ble x dpt keluar ngan dye...
okay,,nangis lagi skunk... *feeling abis nie*
okay,,aku sayang dye sgt2.. tolong larh paham aku xnak kehilangan dye...
aku x pnh sayang org macam nie tau.. td time keluar pown serious xde mood langsung.pkiran nak balek je..
x berckp mne pown ngan husain and atikah..

then aku msj shasha,,aku luah pasan kat dye...
thnx a lot shasha coz bg semangat n nasihat..
sayang gler kat shasha!! dye wat aku tersenyum balek...
neyh nak kne bg penghargaan nie..ahaha

To him :  sorry kalo org dah paksa..org tahu org keras kepala,degil kan...
tp honestly,org syg dye sorang je.. sdih sgt tau x dpt jmpe... org berharap sgt dpat jmpe.. tp xpe ah..
sorry sgt2...tolong ah,penat dh mata nak nangis nie... xnak dah nangis... rindu sgt kat dye...tolong ah paham..
thu x ari tuh dpt jmpe kejap sgt.. xsmpat ape2 dah nak blek... plez,,i need you......