BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday 18 November 2011

CELEBRATE BIRTHDAY TANPA PAPA

ASSALAMUALAIKUM



First tyme x dapat sambut birthday dengan papa tercinta..
Ya Allah...nape kau ambil papa terlalu cepat.. aku masih perlukan dye Ya Allah..
aku tahu Allah lebih sayangkan papa...
Ya Allah..tempatkan lah papa dikalangan orang yang beriman..
Ampunilah segala dosa2 nye...

Papa....papa x sempat nak bawa kakak pergi P.pinang kan..
papa cakap papa nak bawa kakak makan laksa kat Batu Feringgi..
dlu pergi,laksa dah habis kan..so papa nak tebus balek kan...
alang2 nak celebrate birthday kakak sekali kan..
tp semua tuh x sempat kan papa..
papa x sempat nak wish birthday kakak..
first tyme dalam hidup kakak,kakak celebrate birthday tanpa papa tersayang..
kakak rasa sunyi sangat bila papa xde kat rumah ni..
alangkah bahagianye papa ade sekarang....
kakak anggap segala pengorbanan papa kat kakak selama ni tuh larh hadiah birthday kakak..
papa dah baiki laptop kakak nie pown tanda hadiah papa kat kakak..
rindunye kakak kat papa.....

terasa kosong jiwa nie..
dah xde orang nak mengusik aku..
dah xde orang tny,"kakak,nak hadiah ape?"
dah xde orang suka sepak kaki aku..
dah xde orang yang berebut remote tv ngan aku..
dah xde orang yang suka main kepala aku..

aku rindu semua tuh...
aku tahu ramai kawan2 aku bagi semangat kat aku..
aku tahu ramai kawan2 aku nak tolong aku..
terima kasih yang x terhingga aku ucapkan...

bila pikirkan balik,,terasa nak kembali ke minggu sebelum ni..
suara arwah,terngiang2 lagi kat telinga ni..
terasa dengar je dye ckap, "NAK KOPI! KOPI! KOPI!"
aku larh yang selalu buat,,,mcm mana aku nak lupa semua tuh??
kalo aku lapar,,papa tahu aku suka makan BURGER KING...
he know my favourite food.. lepas nie dah xde sape akan call burger king and order..
lepas nie dah xde sape dah order pizza hut...
no one can replace him in my heart and my life..
only Mohamad Radzi b. MD Rejab is my lovely father forever....
he always in my heart.............. <3