BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday 17 November 2011

HAPPY BIRTHDAY!!

ASSALAMUALAIKUM!

Happy Birthday to me!
Happy Birthday to me!
Happy Birthday to Intan Syafira!
Happy Birthday to meeeeeee!

genaplah 18 tahun pada pukul 12 tgh malam bertarikh 18 November 2011..
fuuuuyoooooh! dah tuaaa!
haha..skunk dah besar dah..
thanks kawan2 yang wish birthday kat aku..
amat larh excited lagi teruja! haha.. excited ngan teruja bende yang lain kan..haha
okay dah..
semalam bergayut ngan buah aty saya larh,,walaupon penat lagi mengantok,saya gagahkan diri untuk bergayut ngan awak sampai kul 3 pagi..
saya nak tertidur bila awok citer...haha
terlena sekejap,,haha..

nothing special about my birthday today..
ya! forget to story something!
i got SUPRISE pagi td!!
hehe..someone call me and wanna come to my house and wanna meet me..
aku dengan muka bangun tidur,x mandi lagi,terkejut beruk kejap!
then "ting tong!" loceng umah berbunyi..OMG! macam mane ni!
my mom call me,she said,"kakak,ade orang nak jumpa!"
okay,aku pown basuh muka,ambil towel then trus keluar..
FAHMI rupenye!
OMG,OMG!! maluuuunye birthday girl x mandi lagiiii!
he just wanna give me present.. wah,,terharu giler...
dye minta maaf sbb hari tuh x call aku,tyme papa meninggal tuh..
xpe larh..aku x kisah pown fahmi.....
seriously,,he so sweeeet! haha..okay tuh my bestie okay..not more than that..
xlupe pown kay kat buah aty saya tuh...


tuh diaaaa...
fahmi beria2 bagi hadiah..
thanks sangat2 fahmi!!
sayang aku nak makan..haha