BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday 26 December 2011

FAMILY COMES FIRST

ASSALAMUALAIKUM :)

yeaaaah! I LOVE MY FAMILY VERY MUCH!!
now i have only 4 members in my family..
MAMA,ALONG,INAH AND ME :)
PAPA always in our heart..we will not forget him even only one second <3
sekarang dah x macam dulu lagi..
now,saya akan banyak habiskan masa saya dengan family saya yang tercinta..
maaflah kawan2 kalau sometimes korang ajak keluar aku x follow..

okay,,beberapa hari yang lepas termasuk semalam kan,saya hangout ngan mama and adik!
hari sabtu hari tuh keluar pergi WANGSA WALK :)
dah lame x pergi sana..rinduuuuu..(mengada nak rindu kan)
haruslah nak pergi celebrate adik aku punya result PMR dye dapat 5A..okay,CONGRETS!
x kisah larh x dapat 8A pown.. 5A tuh pown cukup bagus and cemerlang tau..lebih dari half tuh..haha
ya,,as usual wangsa walk macam biase je.. sama jelah..nothing special pown..haha


with my adek at A&W 

amboi...mama,,layan subway tau..
nikmat betul mama makan ye.. <3


budak PMR dapat 5A!
CONGRETS!

okay semalam kan kteorg pergi giant, Batu Caves..
mama ade kerja nak buat sikit,mama nak pergi buat wakaf Al-Quran untuk Arwah papa..
alang2 tuh kteorg pown buat untuk kteorg sekali..Alhamdulillah,terasa lega and tenang je..
semoga Allah berkati segala urusan kami. Amin...
lepas tuh kteorg just jalan2,pusing je kat dalam giant tuh..dah bertahun x pergi sana..
serious,xtipu tau..maklum larh tesco dekat dengan rumah,nak buat ape pergi jauh2 kan..
time jalan2 kan,saya jumpa PASHMINA yang saya nak sangat dari dulu..
okay,FINALLY!! so sekarang terasa gian nak shopping pashmina pulak dah..
tolong saya,tolong saya.. saya nak pashmina larh!
tukar angin pakai pashmina..before this x suka pakai coz nampak macam rimas je pakai..
sekarang dah tau dah cara dye..hehe..
nasib baik buah hati saya x marah saya beli pashmina..
yelah,dye kan suka tengok saya paka tudung bawal..katanye,lawa and manis je saya pakai tudung bawal..
alahai,malunyeeeee >.<
btw,semalam kan saya buatkan dye cupcake tau!
then dye cakap serious sedap sangat cupcake saya! family dye pown puji..
okay,,bangga kejap.. (mata kelip2)
Alhamdulillah jadi cupcake semalam..sampai orang datang semalam,then makan,pown cakap sedap..and then x caya pulak saya buat..jangan pandang sebelah mata ye kat budak yang kecik ni...hehehe

okay tuh je kisah saya pada beberapa hari yang lepas..
THE END! haha..poyo pulak aku ni..
apa2 pown,family is first!!
i love my family super duper much!!
whatever happen,i'll stay beside my family..please don't try make them hurt!
i'll protect my family as strong as i can..without them,my life is in darkness...(broken betul ayat aku) haha..
thats all :) <3 <3 <3<3