BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday 28 December 2011

FRIENDS FOREVER

ASSALAMUALAIKUM

....................
okay dah kenapa aku ni kan..haha,,sorry larh kepenatan lagi ni..
ini hari saya meluangkan masa saya sehari suntuk bersama kawan saya yang tersayang...
ye,,memang saya sayang teman2 saya sekalian..so what? nak jealous? xmau jealous2 k..
kali ni saya ingin menukar angin untuk lepak ke KLCC.. dah kenapa Intan jadi macam ni kan..
sekali sekala nak jugak lepak kat sana kan.. duduk je KL tapi jarang pergi sana kowt...

pagi2 lagi dah bangun tau..amboi semangat kan?haha.. bab2 nak jalan2 memang laju pown.. haha
dalam pukul 9 lebih saya turun bawah tunggu Ili Najaa and Fatehah larh..
mat nor and anwar pergi naik motor..untung lerh merempitkan..haha..
tengok tuh ayat nak menganjing..tapi betul okay...entah pukul berapa dorang gerak pown saya x tahu.
banyak betul kan kena tukar train nak sampai kat KLCC tuh.. dalam 3 train saya kena naik rupanye..
first kena naik KTM sampai Bank Negara,then sampai Bank Negara kena naik LRT pulak sampai larh Masjid Jamek...lepas tuh kena naik PUTRA kowt yang dok bawah tanah tuh sampai KLCC pulak..
haish...banyak duit kena bayor kat tiket jelah nampaknya...haha..
sampai kat KLCC terus snap pic..okay macam biasa larh kan..tapi camera saya x larh DSLR bagai..
takat camera biasa je saya mampu... (nak DSLR please)

first thing kteorg buat kat KLCC haruslah beli tiket wayang dulu! kteorg tengok citer "SUATU MALAM KUBUR BERASAP"..haha..penat gelak je aku dalam wayang uh..haha..
part yang x leh tahan bila Along raja lawak takut..haha,,bila dye takut dekat hantu bukannye baca ayat kursi ke ape,dye bace "alif,ba,ta,alif,ba,ta......" dalam cara yang laju...haha..sumpah kelakar! haha
k,enough..haha..before masuk wayang tuh kteorg pergi melantak kat mekdi jap..hehe
dah pandai sekarang aku tulis,"MEKDI"...hahaha,,sekali sekala..hehe


with my dear ili najaa..
KTM dihati kami..HAHA


HOHOHO..MERRY KRIMAS!
aip! x baik sambut larh.. maaf...
saya x sambut tau,just nak ambil gambar je..


with fatehah :)

lepas kteorg jalan2 kat KLCC kan,kteorg plan nak gerak pergi Times Square pulak..
before gerak pergi TS, kteorg tunggu Najib datang dulu..tunggu kat Rotiboy..
okay,yang paling membuatkan saya happy sangat kan saya jumpa dengan UDE!!!
wei,dah bape lama kowt x jumpe budak sengal yang import dari GENTING HIGHLAND tuh..haha
wei,sumpah rindu gler kat dye..haha.. dah kurus sekarang,nampak cengkung larh muka dye sekarang..
perangai x ubah macam dulu larh suka sangat nak menyakat aku..haha..nasib baik kau kawan aku ude oi..dye turun dari genting dengan kawan dye.. dari pekeliling sanggup datang KLCC sebab nak jumpa aku..okay,terharu or perasan sekarang ni? haha..okay whatever larh ye..


maaf larh bro,gua curi gambar lu satu..haha
okay ni larh budak sengal yang aku jumpa and rindu tuh..
okay,budak ni dah taken by dania.. awek cun :)

okay,kejap jelah jumpa ude..xpe,,happy jumpa dye..haha
then Najib datang..waaaaaaah! rindunya kat najib! lama x jumpa ye..haha..
makin handsome sekarang ye..haha,,then kterog pown gerak pergi TS larh..
sampai kat TS kterog jalan2 jap sementara nak tunggu mat nor ngan anwar sampai.. maklum larh dorang kan merempit naik motor.. mesti larh naik motor kan,xkan merempit nak bas pulak..ish3..
lepas tuh kan kteorg pergi makan kat SUBWAY.. first time makan subway dengan member.. 
najib dah biasa makan dah subway tuh..
lepas makan kteorg jalan2 jap,kasi makanan digest dulu dalam perut ni..haha
then BOWLING TIME!!! semua orang main hari ni.. seronok main bowling dengan dorang ni..
kelakar jugak dorang ni..hehe,,citer yang sadis saya kalah dengan budak laki! oh! ini tidak adil! haha
dua2 game dapat num 4 kowt.. ish,geramnye kalah... xpe2,,kasi chance dorang menang..haha
kteorg balik kat2 kul 7 kowt.. train kan lambat..lembab macam kura-kura.. haha
x baik betul aku ni..maaf kan saya... saya x sengaja nak cakap macam tuh... (buat muka seposen)


nampak x muka ili dah hitam? haha
gara2 DRAGON BOAT..haha,,cian kamu :)


with mat nor :)
sayang wan nazmi,jangan jealous tau.. 






first game dapat num 4,second game pown sama..

okay..tuh larh wajah kami yang gembira ye..
maaf larh x upload semua.. xlarat dah ni.. jenuh memikir nak tulis entri tonight.. haha
okay,seriously saya sangat penat sekarang...i need to rest cause tomorrow i have a lot of work to do..

p/s:i really love my friends..love them very much! they always give support to me..
so please jangan cuba rampas mereka dari saya! saya sayang dorang sangat2... 
btw,to my sweetheart,they really miss u too..sedih awak x dapat join keluar dengan kteorg semua..awak belajar elok2 kat matrix kay.. ineedyou cause iloveyou and imissyou <3 :)