BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday 21 December 2011

HAPPY BIRTHDAY TO MY TWIN

ASSALAMUALAIKUM 

HAPPY BIRTHDAY TO YOU
HAPPY BIRTHDAY TO YOU
HAPPY BIRTHDAY TO KECHIK!!
HAPPY BIRTHDAY TO YOU............

Entri ni khas buat cik Nurul Atikah Asyilah yang comel <3
Selamat Datang ke dunia umur 18!
yeay!! dah besar dah kamu...
before saya bercerita panjang lebor,saya nak buat ucapan sikit ek..
boleh lah,boleh lah.. #sambil buat muka comel#
okay,special for you kecik :)

firstly saya nak ucap happy birthday!! semoga awak panjang umur dan dimurahkan rezeki..
happy2 selalu kay.. xmau sedih2 tau awak,, haha..
i know you can be a strong girl.. ingat,kamu x keseorangan tau..
you have ur beloved family,your friends that always have beside you...
so,be strong my dear! lupakan benda yang sedih2 ni..
jadi kan kisah lama tuh sebagai pengajaran... mula kan hidup yang baru okay!
aku and member2 yang lain sayang kau sangat2 tau.. walaupon kte baru kenal x sampai 1 tahun,aku dah anggap kau macam adik aku..hehe,,perasan jadi kakak..haha
happy birhday budak kecik yang comel!!

okay next story about your bufday...
malam semalam,dalam pukul 12 tengah malam kan............
kteorg plan tuk celebrate bufday kamu..
acara baling tepung and pecah telur!! HAHA
menjijikkan betul larh kan.. but seriously fun gler kan..
seronok betul dapat baling tepung kat kau kecik.hahaha
sorry cik sebab kau x dapat peluk aku..haha.. letih aku lari tau..haha
muka kau pown cantek je dipenuhi tepung serta bau telur yang wangi tuh kan..haha
apa2 pown kau tetap comel walaupon muka dah celup tepung and telur,,HAHA

okay,,let see our picture :)





selekeh kan kami semua?
yeeeee..saya tahu..haha
buruk benor rupa kami kan?
begitu larh rupa kami setelah acara baling tepung and telur..
tengok muka birthday girl,teruk gler kena kan?
xpe..bukan selalu kecik..hehe

for the last time,HAPPY BIRTHDAY AGAIN SAYANG!!
semoga awak cepat membesar tau..
semoga cepat tinggi..HAHA
kiddin..dah cukup umur dah sekarang..
yeaaaaay!!
 sayang awak ketat2 budak comel!! >.<