BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday 14 April 2012

CAMERON HIGHLAND DIHATIKU

ASSALAMUALAIKUM

Hai semua :) Alhamdulillah Allah masih memberi kesempatan kepada saya untuk meneruskan hidup.. Tadi kan saya ada baca satu blog ni tau,actually my friend,dia kan pergi bercuti..haha.. cuti semester kali ni agak membosankan..x ada member yang best lah.. my friend ramai belajar dekat matrix,so kena tunggu dorang nak hangout lah.. nevermind..

actually cerita ni dah lama..basi dah cerita ni tapi saya nak cerita jugak,x kira! hehe..okay,cerita ni pasal holiday saya time study week..memang time study week bercuti kan..orang study,saya boleh pulak berjalan-jalan..dah pandai sangat memang macam ni..haha..x ada lah,just for release my tension before final..x salah kan?

okay,time study week hari tuh saya dan family saya pergi CAMERON HIGHLAND! sebenarnya pergi serta merta and pergi balik je..kebetulan mak cik saya and anak-anak dia and pak su saya datang KL,so ajak dorang naik cameron..haha.. first time pergi dengan dorang semua.. actually saya dah selalu naik cameron highland since saya darjah 5 first time naik dengan kawan-kawan saya dekat genting highland,ada lawatan so join lah..seronok tau! haha

as usual lah kalau naik cameron x sah kalau x singgah dekat ladang teh kan..minum teh kat sana.. malang sekali time pergi sana hujan..x best nak jalan-jalan kan..sejuk je..


with my mama,aunty and cousin :)


subhanaAllah indah sangat pemandangan dekat sana :)
cantik x baju kita? cantik kan..haha,perasaan :)

 

saya suka gambar cousin saya yang ni..
dia yang paling rapat and manja dengan saya..
ZAHIM :)


mama suka sangat bunga :)

Dulu saya selalu datang cameron highland dengan arwah papa..dia suka sangat bawa kteorg naik cameron..dekat cameron banyak kenangan dengan papa..i really miss that moment.. lepas ni mesti dah jarang naik sana.. okay,btw gambar saya x banyak sangat sebab busy jaga sepupu saya lah..okay thats all.. thanks for reading :)