BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday 11 April 2012

AWESOME FRIENDS!

ASSALAMUALAIKUM

Hey! saya dah mula rajin nak update blog saya yang comel ni..okay,perasan kan.. okay,saya pun xtahu nak start dari mana sebenarnya.. idea belum mencurah-curah lagi,tapi hati nak update..erm... okay,kite terus je pada tajuk entry kali ini ye..Ya i have a lot of friend,but some of them so AWESOME! Alhamdulillah Allah anugerahkan pada saya kawan-kawan yang awesome sangat..

Saya mudah sangat sayang pada kawan-kawan saya.. x kira lah lelaki ke,perempuan ke.. saya mudah sayangkan mereka,and one more thing saya susah untuk lupakan kawan-kawan saya walaupun kami dah berpisah berzaman sekalipun..i still remember them,and saya still nak cari dorang semua tau.. saya hidup berpindah randah since i was standard 3 if i not mistaken..i was born at Kemaman,Terengganu.. so,saya pernah bersekolah disana.. time saya tadika saya sekolah di tadika kemas kampung pandan,near to my village..and i was remember my friend's face and for sure,i remember some of my friend's name..kalau x silap saya,kawan yang saya agak rapat nama dia kak chik..i don't know why i called her kak chik even her age same as me..

bila saya masuk sekolah rendah,saya bersekolah di SK Bukit Mentok..hanya 2 tahun saya belajar kat situ,darjah satu and darjah 2..okay,saya ada seorang kawan yang saya ingat sampai sekarang.. last year saya try cari dia dekat facebook,and Alhamdulillah i found it! 9 tahun lost contact dengan dia..tapi malangnya dia x ingat saya..nama dia haziq rabbani.. tiap kali saya balik kampung,saya mesti tengok rumah dia.. saya segan nak tegur dia bila saya nampak dia..maybe time tuh saya ada perasaan dekat dia..ceh,ceh,ceh..haha.. saya happy sangat-sangat bila dapat jumpa dia balik tau walaupun dia x ingat saya..haha


Haziq Rabbani :)
maaf curi gambar kau,muka kau x berubah since aku kenal kau..

bila saya masuk darjah 3 saya mula pindah dekat kuantan.. saya duduk dekat Indera Mahkota 2.. saya sekolah di SKIM,Sk Indera Mahkota.. saya dapat kenal dengan ramai kawan..seronok sangat kat kuantan sebab kawan-kawan kat sana semua baik-baik..Alhamdulillah.. yang saya always ingat,Amalina,Asnatul,Syakira,Mas,Sharifah,Adib,Nasrul..tapi yang paling rapat Amalina..saya ada gambar dia tapi dalam album lah..dorang rapat sangat macam adik beradik..time saya nak pindah,sedih sangat..especially Amalina..i miss you Amalina..i really want to meet you.. Harap Allah pertemukan kita :)

setahun je saya dekat kuantan,then saya pindah naik genting highland..wooow,genting tuh..haha. senghonok betul dapat duk sana,belajar kat sana..dah macam duk luar negara tau :) sejuk je..saya sekolah dekat,Sk Sri Layang..kat sana saya jadi pengawas pusat sumber tau.. okay,dekat genting lagi ramai kawan yang saya kenal tau..kawan yang saya rapat kat sana,ramai sangat..haha..antaranya, haida,athirah,ekin,syira,atiyah,ude,along,alang,hani,guna,tarmimi,fakrul razi,syafiq and ramai lagi lah.. saya sayang dorang semua tau!


haida,athirah,syira,ekin and hani


ude,alang,syafiq,tarmimi,guna and fakrul razi

actually ramai lagi tapi dah malas nak edit gambar..haha.. maaflah kawan-kawan saya ambil gambar awak semua ye..dekat genting pun duduk 2 tahun je..then pindah Kuala Lumpur sehinggalah sekarang :)
tapi kiteorg semua x putus kawan..after saya pindah,saya lost contact 6 tahun dengan dorang semua..tapi saya sayang dorang,saya cari dorang semua balik tau..Alhamdulillah Allah pertemukan kteorang balik.. orang pertama yang saya jumpa HAIDA! saya selalu terjumpa dia dekat kem or seminar,dekat tempat kerja dia..
i love them very much! <3

okay,dekat Kuala Lumpur makin ramai lah kawan saya..kalau nak letak gambar dorang memang panjang entry ni kan..haha..tapi saya akan letak tapi x semua lah..so jangan kecik hati tau kawan-kawan yang lain..haha,saya still sayang awak semua :) dekat KL jugak saya dipertemukan dengan Wan Nazmi Aiman :) aawwww,malu saya..haha.. okay dekat KL pulak kawan yang saya paling rapat macam adik beradik,wanie,ili,amirah,teha,mien,ateh,faizah,ecah,tkah,aida..yang tuh kalau yang perempuan,belum masuk lelaki..haha..yang lelaki punya malas lah nak mention..haha


start dari atas: wanie and ili,amirah and teha,faizah and ateh,ecah and tkah

dorang ni yang menceriakan hari-hari saya dekat sekolah menengah hingga sekarang..oh lupa nak cakap,saya sekolah menengah di SMK Kiaramas :) dengan dorang semua.. i meet my baby boo dekat sekolah ni jugak..satu kelas dengan my baby boo since form 3,fall in love dekat dia time form 5 sebab time form 5 baru couple kan..haha.. 

after SPM dengan result yang not bad,saya sambung belajar dekat UiTM Kampus Alor Gajah,Melaka dengan course Diploma Pentadbiran Awam..jangan tanya kenapa saya ambil course tuh ye..haha,, kawan saya dekat UiTM ramai JOHORIANS :) ada dari Kluang,Tangkak,Muar,Batu Pahat,Mersing and so on lah..
okay,saya ada roomates yang awesome and amazing! yeaah! 


ROOMATES!
gambar yang atas time kami part 1,yang bawah time kami part 2 :)


CLASSMATES!


muka part 1 sangat,time orentasi :)
with ex roomates,Fatin Nurafiqah or Fyka Mohamed
with Atiqah Shahirah or Shasha :)

semua kawan-kawan saya awesome sangat! saya bersyukur dapat kenal dorang semua.. saya sayang dorang sangat2! Kalau boleh saya xnak kehilangan dorang semua <3 actually ramai lagi kawan-kawan saya yang saya rapat,tapi x larat nak edit gambar :) okay,thats all..

THANKS FOR READING,,
SEE YOU GUYS NEXT ENTRY! Muaaaah!