BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday 19 April 2012

FINALLY........................

ASSALAMUALAIKUM..

Syukur alhamdulillah,saya dapat juga update entry saya yang seterusnya.. Maklum lah time cuti semester je ada masa nak update kan..okay harini saya nak cerita pasal apa yeee...JAP! kenapa tajuk entry saya lain macam je kan..apa yang finally nye? suspen sikit..haha..

FINALLY? iye boleh jadi,adakah saya sudah putus? erm........TIDAK! Minta-minta tidak lah,semoga Allah panjangkan jodoh saya dan si dia :) amin... okay,saya nak cerita pasal,FINALLY saya dapat jugak date dengan dua orang kawan saya yang amazing,awesome,lagi apa lagi..haha... setelah beberapa hari kami plan tapi asyik x jadi sebab cuaca diluar tidak mengizinkan..HUJAN selebat-lebatnya sejak kebelakangan ni.. tadi pun hujan..

Tadi saya jumpa ECAH and FAIZAH :) awwww <3 missing them very much! padahal rumah dekat je,nak jumpa punya lah susah..masing-masing busy,kalah perdana menteri..haha.. Meh kita cerita sikit latar belakang dua orang temanku.. First ECAH..nama dia Aeisyah Afikah..sekarang dia belajar dekat UNIKOP,budak course OM,office management :) seorang yang hitam manis dan mempunyai lesung pipit yang comel :)

Second,FAIZAH..sekarang dia belajar dekat UNISZA,budak course Accounting..Seorang yang pandai,putih,dan comel :) Btw to faizah,i wanna wish you congrets because you got DEKAN for this semester! TAHNIAH! pandai kan dia? huhu..

Kteorang bergosip-gosip,,,then story pasal life kteorang dekat uni masing-masing..then ecah belanja saya air kotak and dia belanja faizah aiskrim..haha..THANK YOU ECAH!! punya lah seronok bercerita sampai x sedar dah nak maghrib..haha..then hujan lebat.. kteorang redah hujan..untung lah ecah blok dekatkan..haha. saya and faizah lintang pukang lari sebab hujan..and hopefulle dapat jumpa lagi tau :)


above : me and ecah
below : me and faizah

p/s : after maghrib tadi saya pergi pasar malam jalan kuching :) punya lah lama x jejak kaki dekat sana..haha,akhirnya! dapat jugak ajak mama pergi sana and i bought a lots of food :) thats all..thanks for reading! <3