BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday 21 April 2012

ADIK KESAYANGAN SAYA

ASSALAMUALAIKUM

Dimulakan dengan Bismilahirrahmanirahim...okay malam tetiba ada pulak idea nak update and story dekat you alls semua..eh,harini saya pergi jalan TAR then kan saya beli tudung baru lagi :) okay,tetiba kan..

okay,kita start story okay! Adik? saya ada seorang adik perempuan tapi saya xnak cerita pasal dia malam ni,okay jahatnya kakak ni..haha.. saya nak cerita pasal Adik saya yang berbulu yang berwarna oren-oren.. KUCING saya laaa.. saya ada 2 ekor kucing siam..alahai comel sangat,tiap hari saya gomol,peluk cium dorang tau..Sayang lah katakan..haha

nama diberi Miho dan Mok :) both betina.. Alhamdulillah,dah setahun lebih umur dorang..Nakal and comel sangat-sangat..dorang lah yang menceriakan hari-hari kami sekeluarga tau :) Dorang kuat makan,kuat tidur dan sangat NAKAL! semua orang yang datang rumah geram dekat dorang tau..


okay,perkenalkan my hearbeat,MOK!
Rajin kan dia tolong mama potong kain.
dia lah paling busy sekali tau :)


okay,seterusnya saya perkenalkan anak manja mama,MIHO!
excited mula-mula dapat tempat tidur tau sampai lidah terjelir..
Manja sangat dengan mama,tidur pun dengan mama tau.


Alahai,comelnyeeeeeee >.<
Penatnye study sampai terlentok-lentok dia..


comelkan dua beradik ni?
Mok pandai tengok camera <3

I love them so much! semua orang x boleh ambil dorang ni,tengok je boleh..haha.. 
so,thats all :) THANKS FOR READING :)