BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday 23 May 2012

BULAN REJAB

ASSALAMUALAIKUM...

Salam bulan Rejab semua..Alhamdulillah,masih berpeluang untuk menyambut bulan Rejab tahun ini..Terima kasih Ya Allah..semoga Bulan Rejab tahun ini membawa keberkatan untuk saya dan family serta semua umat islam.. Semalam awak-awak semua puasa pada 1 Rejab? Pada siapa x berpuasa,ruginyeee..tapi xpe,bulan Rejab ni masih panjang..so masih sempat kan nak berpuasa pada bulan yang mulia ini sebelum bulan Ramadhan.. Pada siapa yang berpuasa,Alhamdulillah...saya pun puasa semalam :)

Pejam celik,pejam celik dah nak dekat bulan Ramadhan kan? lepas tuh RAYAAAA! amboi,suke no dia bab raya..x suka mana pun sebenarnya...semalam kan saya buka puasa dekat luar..hehehe,,dah lama x buka puasa kat luar,nak-nak pulak dengan mama.. Kteorang makan PIZZA HUT! amboi,sedapnyee..actually terliur tengok spageti dalam Tv..saya belanja mama buka puasa semalam..bukan selalu kan..


muka x sabar nak makan..huhu


mama yang cantik berbuka puasa :)

okay,kepada semua ahli keluarga ku yang berada di Terengganu dan dimana anda semua berada,saya,Intan Syafira yang kecil molek ni nak ucap Salam Bulan Rejab :) oh,kepada kawan-kawan saya yang ada diseluruh Malaysia dan x lupa di Indonesia jugak,Salam Bulan Rejab..Jangan lupa puasa ye..hihihi..x lupa untuk readers blog saya jugak,Salam Bulan Rejab :) Semoga Bulan Rejab tahun ni membawa berkat dan memberi seribu erti dalam hidup kita,,Amin...

Thanks For Reading,, Muaaaah! :)