BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday 12 May 2012

JUST FOR YOU MAMA

ASSALAMUALAIKUM...

selamat hari ibu untuk semua ibu yang ada didunia ini dan yang paling istimewa ialah mama saya,Zolidia Bt Nor.. Orang cakap x baik sambut hari ibu kan..tapi saya x sambut hari ibu untuk harini je tapi untuk setiap hari..Kekadang x faham semua benda x boleh sambutkan..okay,lupakan sekejap pasal tuh..

Berbalik kepada tajuk,sempena hari ibu tahun ni,saya anak kandung kepada mama saya,ZOLIDIA ingin membuat sedikit ucapan :) hihihi


ini lah mama saya yang cantik lagi manis :)

To mama : Mama,Selamat Hari Ibu :) Kakak sayang mama sangat-sangat..Mama,terima kasih sebab dah jadi ibu yang terbaik didunia dan insyaAllah di Akhirat..Mama banyak berkorban untuk kakak.. Mama,terima kasih sebab mama selalu hantar kakak balik UITM..Mama kuat,mama tabah :') kakak bangga dan bersyukur Allah kurniakan kakak seorang ibu yang tabah dan kuat semangat...mama lah kawan baik kakak,mama sahabat kakak dunia dan akhirat..kalau kakak ada problem,mama yang setia dengar luahan hati kakak..I love you more than you know <3 Mama terima kasih jugak sebab ajar kakak buat kuih,ajar kakak menjahit,ajar kakak macam-macam sampai kakak pandai.. InsyaAllah kakak akan jadi anak yang solehah..Doakan kakak yang terbaik mama..Kakak sayang mama........... <3

Walaupun mama xde dekat Malaysia sekarang,entry ni khas buat mama :) Mama cepat balik tau...kakak rindu nak tidur dengan mama..hihihi.. kakak tidur sorang-sorang je bertemankan miho and mok..haha..

Gambar saya dan mama saya <3






Picture of us <3

MAMA,I LOVE YOU MORE THAN WORDS :) MUAAAAAH!

Thanks for reading ^_^