BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday 13 May 2012

THANK YOU MAMA

ASSALAMUALAIKUM...

Alhamdulillah,mama dah balik dari China.. Syukur alhamdulillah,selamat pergi dan selamat balik..huhu.. so,apa saya dapat? Apa ye agaknya mama belikan untuk saya ye..x sabarnya nak tahu kan.. petang tadi after hantar adik saya balik asrama,terus pergi KL Sentral ambil mama and wawa kat sana..

saya xnak lah ceita panjang-panjang,sebab no idea actually nak story sebab bukan saya yang pergi China kan..so,let see what i get from mama <3

First :)


Handbag :) I love it so much!
Boleh pakai pergi kelas lepas ni :)


One more :)
nice,mama pandai pilih..tapi yang adik punya lagi smart :) 
xpe,kakak tetap suka..Thanks mama :)


ni adik saya punya..
smart kan? okay jeles..haha


Yang ni cantik! saya punya warna purple <3


ni cermin,cantik kan? unik lah jugak sebenarnya..hihi

AND PALING SPECIAL


Rantai and gelang batu jade :)
actually mama nak beli rantai tuh permata sapphire tapi dah x ada sebab sempena nama saya :)
tapi xpe,saya suka dan hargainya <3

Mama,thanks sebab bagi semua hadiah ni..kakak suka sangat-sangat :) kakak akan jaga elok-elok semua barang ni especially rantai and gelang tu..Thanks a lot mama..Love you,muaaaah <3



mama saya sangat cantik :)
gambar mama di China..She looks very gorgeous and pretty  :)

DONE! Thanks for reading <3