BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday 10 May 2012

PRE REUNION

ASSALAMUALAIKUM...

Bila malam macam ni saya x boleh tidur lah pulak walaupun penat.. Hari selasa hari tuh kan saya keluar lagi tapi kali ni agak penuh dengan kejutan lah..wanna know? yeaaah,saya x sangka jugak keluar ni jadi pre reunion for schoolmate :)

tapi x semua yang ada hari tuh..overall best sangat hangout hari tuh :) alhamdulillah masing-masing sihat belaka..dah besar panjang dah semua orang.. actually najib yang plan semua ni.. and yang bestnye,saya buat suprise dekat si dia.. Fahmi datang,dia pun buat suprise dekat kteorg semua :) Ateh pun sama datang x bagitahu,terlompat saya peluk dia..hihihi :)

PICTURE OF US :) sorry gambar x lawa sangat,saya x ada DSLR :(


me and sadiq :)


me and najib :)


Afiq,Mien,Wanie,Najib,Ateh and Sadiq :)


Them :)


Hakim yang pemalu :)


me and arief :)


me and Ateh :)
Thanks to ateh coz she made me suprise..
dia datang x bagitahu,i really miss this girl <3


#1 


#2


me and Mien :)


me and Wan Nazmi Aiman :)
otw balik,dalam kereta sadiq :)
tudung x betul sebab aircond larh tuh :)


Sadiq and Wanie :)
Thanks sadiq sebab hantar balik <3

okay,DONE! seriously saya nak lagi reunion macam ni tapi kalu boleh semua ada :) saya rindu sangat dekat dorang semua...sebagai penutup entry ni,saya tutup dengan gambar saya dan dia,Wan Nazmi Aiman :)


MY BESTFRIEND FOREVER :)