BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday 9 May 2012

FRIENDSHIP FOREVER

ASSALAMUALAIKUM.....

Hai semua..Alhamdulillah saya ada juga masa nak update blog saya..saya busy sangat sampai xde masa nak update blog ni..Harini ni saya nak update dua cerita dalam satu entry,BOLEH KAN? boleh lah,boleh lah... okay,first story saya nak cerita pasal saya keluar shopping dengan 3 orang kawan saya :)

DATE : 2 Mei 2012
PLACE : Times Square

saya xnak cerita panjang-panjang sebab harini pun saya penat dan nak tidur awal..hehe.. okay,saya jumpa 3 orang kawan saya which is Syazwani,Ili and Amirah :) saya and kawan-kawan saya ni pergi times square.. ya,wanie nak shopping actually..memang shopping baik punya lah wanie! macam-macam dia beli..senghonok tul dia..haha..

okay,kteorang makan dekat kenny rogers :) sekali skala kan makan dekat situ..hihi.. jom lah tengok gambar kteorang kay..malas nak cerita banyak-banyak..


me with amirah :)


them <3


with my lovely ili najaa :)


wanie and amirah :)





wanie shopping banyak :)


us <3

 

kami kuat makan :)

time balik kan,HUJAN LEBAT! kami balik dalam kebasahan :( okay,stop cerita pasal ni..ada satu lagi story nak cerita :)

DATE : 3 Mei 2012
PLACE : Mid Valley

next story about a date with him after 2 month x jumpa :) hoyeeeh! hoyeeeh! excited campur berdebar-debar,dup dap,dup dap..haha.. yeaaaah,i really miss him <3 waaah,tengok dia makin sihat! Tahniah sayang sebab dah habis matrix..InsyaAllah you will get 4 flat again..amin..

i will always pray for you dear..kte just jalan-jalan and makan and tengok wayang! Avengers! seriously best gila citer tuh..x tipu..hehe.. thanks sebab belanja :)

gambar? erm..ada tapi x perlu upload lah kay..hihihi.. okay..thats all <3 love you alls,muaaaaah!