BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday 10 July 2012

Melaka Wonderland dan Bandaraya Melaka

ASSALAMUALAIKUM...

Hai, jumpa lagi :) Tengah ada banyak cerita ni,sementara ada masa sebelum saya start buat assignment saya nak update satu lagi entry. hewhew. Maaf, baru nak update. Along baru bayar broadband,so baru boleh bukak internet.

Okay terus masuk pada cerita, saya tak nak cerita panjang-panjang sebab gambar banyak yang nak diupload ni. First story pasal Melaka Wonderland. tahu dok mende tu? haha. Melaka Wonderland itu tempat tema air. alaa,macam Sunway Lagoon, Desa Water Park. tahu? mesti tahu kan. saya pergi dengan Classmate saya yang tersayang lah. 4 buah kereta yang pergi. amboi,bukan main lagi berjimba kesana sini an.

Dalam sana kteorang tak boleh bawa phone or camera sebab nak main airkan,so siapa nak jaga kan. so tak banyak gambar sangat dekat dalam sana tengah berenang buat kuak kupu-kupu,kuak rentang,so jangan sedih sebab tak dapat tengok. haha


Nampok dok? One word, BEST!


Me with my lovely Yan :)
kami purple kelabu



tengah duk sapu sunblock, Al maklum lah tak nak kena sun burn :)


me with part of them :)


them :) before mandi


 


Them :)


kteorang bertiga yang siap dulu :)
Me,Yan and Kecik


my best partner,Yan


me with kecik :)


me with yan :)



semua benda saya naik dan main :)




Bye-bye Melaka Wonderland :)
See you again :)

okay next story pula, saya pergi jalan-jalan dekat Bandaraya Melaka yang sangat lah cantik dengan bangunan yang lama dijaga rapi. nampak tak ayat tak boleh bla nak kemas bagai. saya dating dengan yan comel tu. Cah dating dengan KF. Zati,Kecik and Qis date dengan dorang punya geng.

so saya dengan yan jalan-jalan lerh, berphotoshot sana sini. Melaka kami yang punya! seronok dapat jejalan berdua dengan yan. macam-macam story kteorang share :) sayang yan ketat-ketat. haha




kami di bukit St Paul :)




drama sangat kau yan. haha



saya dekat kincir air :)


suka sangat gambar ni. sempat bergayut si yan ni.


Jonker walk :)


dekat jonker walk ni kan, saya dengan yan beli gelang sama :) awwww,suwitnye kita yan. haha


cantik kan bangunan ni? saya excited tengok. haha



Cantik kan bandar melaka? haruslah kan.

Then kteorang balik malam lah juga. seriously penat, kaki nak tercabut. haha. okay lah, nak tidur dulu. GOOD NIGHT :)
Assalamualaikum :)