BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday 29 July 2012

Anugerah Allah

ASSALAMUALAIKUM....

Salam Ramadhan buat semua umat islam di Malaysia dan seluruh dunia. Bersyukur kehadrat ilahi kerana masih berpeluang menikmati bulan puasa bulan yang mulia ini pada tahun ini. Bersyukur tak terhingga. Alhamdulillah.

HAI! *lambai tangan* dah lama saya tak update blog, alahai berhabuk benau. maaf sebab dah lama tak update, lately i'm really busy with my assignment, presentation and also test. hidup agak tak terurus sehari dua ini.

Pejam celik, pejam celik dah masuk bulan ramadhan kan. semua puasa penuh tak setakat ni? pergi terawih tak tiap malam? kepada sesiapa yang puasa penuh dan tak putus pergi terawih setakat ni, Alhamdulillah dan tahniah saya ucapkan. Amalkan selalu okay? 

Ramadhan Al-Mubarak kali ni mungkin tak seindah dulu lagi. Kalau dulu ahli keluarga saya ada 5 orang tapi tahun ni berkurang seorang. Puasa tahun ni tanpa PAPA TERSAYANG :'( Saya tetap akan sedekahkan ayat-ayat Al-Quran buat papa. Semoga papa tenang di alam sana. Doa buat papa tak akan putus saya kirimkan,InsyaAllah :)

Pembukaan puasa kali ini saya dapat berpuasa dengan keluarga. Last year tak dapat kot. Agak gembira hati ini dapat berbuka dengan mama, along dan adik. dapat makan masakan mama satu perkara yang terindah :)

minggu pertama puasa i have a lots of work. i have two presentation and two test which is presentation HR and also CTU. Test for Costing and HR.


My group for CTU :)


My group for Human Resources.

Alhamdulillah, outline untuk BEL kumpulan saya dapat markah yang agak boleh tahan. Syukur Alhamdulillah kitaorang tak perlu buat balik. hopefully kitaorang dapat buat yang terbaik lagi.


My group for BEL :)

Thanks to all my friend because gave a full commitment and cooperation, thanks Ya Allah kerana permudahkan segala urusan kami dalam urusan pembelajaran :) Thanks to my mama because always give a moral support. Three words for them, I LOVE YOU :)