BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday 16 April 2013

Keep calm and think positive

ASSALAMUALAIKUM

Bismillah...


Kemain poyo lagi gambar aku jadi pembuka entry kalini. Holla guys! Disebabkan cuti seminggu yang agak membosankan and saya pun tak pergi mana-mana. So i decide to update my blog today. Hmmm. Seems like i have something to talk today.

Serious talk, saya tak faham kenapa kawan sendiri tak suka tengok kita bahagia? Suka sangat buat spekulasi bukan-bukan, kalau spekulasi tu tak menjejaskan perasaan tak apa, TAPI ni melibatkan perasaan. It's okay kalau nak cakap sekali dua but it be frequently okay. FREQUENTLY! Astaghfirullahalazim. *breath in,breath out*

Let me ask you my dear friend, ada ke saya comment on your relationship, ada saya pernah keluarkan sebarang statement yang saya benci awak or boyfriend awak? Saya tak pernah pun busy body nak tahu kisah awak dengan boyfriend awak. Nevermind if you wanna hate my special one it's okay BUT don't you hate my friend. Dia tak ambil kisah pun pasal awak,tapi yang awak kutuk dia, awak nak benci, APA HAK AWAK? Maaf teremosi pulak. 

Awak rasa relationship awak dengan bf awak dah cukup PERFECT ke nak komen relationship orang lain? Susah sangat ke nak tengok kawan awak sendiri bahagia. When your friend happy, you should be happy too. Bukan DENGKI or IRI HATI sayang. Ya, i'm little bit frustrated on you. But nevermind, atleast Allah open my eyes and i can see the true colour of you. Thanks Ya Allah.


*Remind for myself*

I'm sorry if my words hurting you but your words hurting my heart more actually dear. I hope oneday you will realize what i'm saying just now. It's okay if you wanna comment on others relationship, atleast let your comment be a positive one not negative one. Doakan yang baik-baik untuk kebahagiaan kawan-kawan awak, In shaa Allah, Allah akan balas yang baik-baik untuk awak jugak. Think positive and try to judge people not only outside but inside one. Hmmm.

Oh that's all my luahan perasaan yang terbuku dalam hati ni setelah sekian lama terpendam. Saya minta maaf kalau bahasa saya terkasar atau sewaktu dengannya. Saya manusia biasa je yang selalu buat silap jugak. Tapi tak salah kalau kita nak improve diri kita kan? Hmm. In shaa Allah, niat baik Allah akan permudahkan.

Baiklah,got to go now. Assalamualaikum semua :)


No caption.
Okay bye.