BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday 22 August 2013

Dean List Ceremony 2013

Assalamualaikum w.b.t.

Yeaayyy update blog lagi. Yeaayy assignment casea dah siap, so boleh berfoya-foya dekat blog sekejap. Awat macam excited semacam nak tulis ni, rasa macam nak terkinja-kinja pun ada. Heeee.


Once again i attend this ceremony.
This ceremony always be special event for attire of my life.

PRAISE TO ALLAH and SYUKUR ALHAMDULILLAH. Again i got this opportunity to have this award, DEAN LIST. Result tak lah sehebat kekawan yang lain, tak segempak gila babeng macam kekawan, jauh sekali nak dapat 4 flat kan. Cukup membanggakan walaupun mula-mula agak mengecewakan. Tapi still ALHAMDULILLAH. That's my achievement. 

Last semester buat dekat dewan bendahara je, semester ni buat dekat TAMING SARI. Grand sikit lah, budak masscom yang arrange and handle event ni. Jenuh juga nak menunggu turn naik pentas, first budak masscom then baru DPA. So tak ada lah lambat sangat. Tahniah untuk mereka yang dapat anugerah khas 4 flat by the way! Tak lupa untuk housemates, classmates and coursemate, TAHNIAH korang semuaaaa!

This special award for my beloved parents, mama and arwah papa. I hope both of you will be proud of me. Teheeee. I'm try my best to get excellent result for last semester. Thank you mama for the Doa and support everytime i may said i want quit, want to give up. But you give me advice and always be with me. Papa, you always inspire me till i reached the success. Even my result not too excellent but i'm try my best. This present special for both of you, mama and arwah papa. 


Theme : DEMI MASA


For mama and arwah papa 


Tahniah boypreng dapat dekan. Keep it up babeh!
Ala-ala dapat sijil nikah gitu. Bakal bakal. Hihihi


Pepagi dah bergambar dengan cik akak cantik ni. Before pergi Taming Sari.
Tahniah piqah for your excellent result! 


From left : Cah, Wani, Me, Yan and Marina


With one of my classmate, zieha 


Ehem ehem ehem 


Nad comel. Tahniah Nad for Dekan.


Tahniah Oja, Lin and Chaa!



Cik Yan yang sokmo cantik 


Roomates since semester 1 until now, Marina Aripin 


Congrets Ain, Myra, Qila and Arina.



Tahniah Chaa for your excellent result! One of my housemate 


With le housemate tercayang, muah muah 


CONGRATULATION Raja! 4 Flat!


Anugerah Khas untuk 4 flat. Public Admin student.



Part of my new classmates!


Second time five of us in the same hall for this ceremony.



Kami bila bergambar cegini lah jadinya.


Kembar sepanjang diploma. Haha.



Tahniah budak kelas F!


With Nad omeyy lotte 


Best buddy yang kecil cenonet, Enn 


Atleast bukan yang paling kecil disitu. Hihi. Ila kecik comel.


First 


Second 
Part of senior. Gonna missing them.


Lecturer BEL Semester 4, Mdm Mimi Hayu 


Bersama dengan saya, my punching bag forever!  Sebab tu dia makin kurus.

Last but not least, wishing all my friends best of luck for last semester. Strive for DL and ANC for those who dean list every semester. Goodluck guys! Congratulations everyone!

Assalamualaikum.