BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday 12 September 2013

Examination for final semester

Assalamualaikum

Dengar cerita ada kes tembak-tembak dekat area Melaka ni. Ada kes dekat area Tesco Cheng pulak tuh. Scary kan? Takut nak keluar dah lepas ni. Apa ni main tembak-tembak, main kasar nampak. Moga kami di Lendufornia baik-baik belaka, selalu dalam perlindungan Allah. Amin.

Starting dah pasal tembak, buat gempak je tau. Kita kena be aware dengan masalah sekarang. Siapa cakap Malaysia aman? Tak sebenarnya tau. Malaysia pun ada internal problem juga. Cuma kita je tak ambil tahu. In shaa Allah tak ada pape yang buruk berlaku. Sebenarnya nak cerita benda lain, lain pulak yang keluar. Maap maap.

Kita sebenarnya nerbes nak final exam dah. Apa!? FINAL!? Pejam celik pejam celik, makan tidur makan tidur, nah sampai dah masanya untuk menempuh satu peperangan yang boleh tahan besar, gempak, scary jugak lah. Sebabnya penentuan sama ada graduate on time ke idok. Dengan harapan yang besar, sebesar alam semesta ni nak graduate on time! Orang gila je tak nak graduate ni. Hikhik

Dimulakan dengan killer paper Casea pada 27 September 2013 dan disudahi dengan paper LAW pada 11 October 2013. Gugup jantung bila ingat pasal exam. Sure lah tak prepare well 100% lagi. Bila nerbes kan sampai tak tahu nak start study apa, nak mula chapter mana. Makan pun terlebih lebih, tidur pun macam makin melampau sekarang, effect nerbes nak exam kan. Over sangat tau.

Saya disini memohon ampun dan maaf buat semua kawan-kawan saya yang disayangi, andai ada salah dan silap, mohon maaf dipinta. (macam raya pulak). I know i'm not perfect person, that's why i do make wrong. Saya doakan semua kekawan saya yang bakal ambil exam, moga dipermudahkan menjawab semua paper. Yang mana semester akhir macam saya, moga graduate on time ye kekawan semua! GOODLUCK GUYS!


Gini jadinya belajar casea. Stress nak faham point. 


Wishing flying colours result for last semester.
Gambar dari Mr Google. Tahun bila belajar maths ni. Hihi

Oh, maaf dah nak kena pergi AGM DiPAC. Kalau rajin nanti i'olls update ye. Thanks for reading! Wish me luck for final exam soon! 

Salam Alaykum!