BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday 4 November 2013

Sulaman reben jiwaku

Assalamualaikum ♡

Alhamdulillah harini dah settle satu interview dekat Insurance Agency dekat Subang Perdana. Rabu ni ada satu lagi interview dekat subang juga, company fajar baru rasanya. Doakan ye. Takmau jadi penganggur yang bertauliah, nak gain experience for future juga.

Selama duduk rumah apa aku buat? Ingat aku duduk saje-saje makan tidur je? Eh excuse me, aku ada project runway tau. Harhar lagak fashion designer gitu. Oh berkait dengan project ni, aku bercadang nak buat business kecil kecilan yang berasas handmade. Siapa cakap aku tak creative? Meh nak piat telinga.

So aku pun dilatih dan melatih diri untuk belajar menyulam reben. Bunyi macam ek eleh menyulam je pun. Siapa cakap  senang? Tangan ni dah dua kali terseliuh. Tak reti nak serik, jemu, bosan, menyampah walaupun terpaksa tempuh sakit sampai nak angkat miho pun rasa nak patah tangan ni. Bila dah siap faham tak makna suka dia macam dapat 4 flat? Over? peduli apa nak kasi hiperbola sikit. Haha


First art work. 
Excited gila sampai ketagih buat benda alah ni.
Actually ni nak buat beg.

Bila ketagih, mula lah nak buat macam-macam, keluar segala idea, mencurah-curah. Mama ajar ni, tangan mama lagi lah creative, jenis tangan sentuh apa semua menjadi. Anugerah Allah. Now dah expert, yeayyy happy me!


Ni antara design yang dah buat and tempahan.

  okay ni contoh pencil case yang dijual.
Customer punya. Handmade, nama boleh request.
Now i'm ready for order, yes :)

Bila corak, in shaa Allah limited, maksudnya tak sama dengan orang lain lah. Each pencil case different design. So grab it now if you're interested. Can contact me through :

Facebook : https://www.facebook.com/intan.syafira.12
Twitter : @safera93
instagram : intansyafira

Thank you a lots mama ajarkan benda ni sampai kakak pandai, i'm feel so calm work with this thing.