BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday 31 December 2011

WELCOME 2012

ASSALAMUALAIKUM....


HAPPY NEW YEAR!!
booom kebaboooom!!!
nampak x bunga api? nampak x,nampak x?
baik cakap nampak,kalau x siap kalian..haha

pojam colik,pojam colik..
dah nak masuk 2012 dah pown...sedihnye dah abis dah 2011..
a lots of memories in 2011..
nak patah balik macam dulu boleh x?
boleh lah,boleh lah.. (wat muka comel)

okay meh kte imbas kembali kenangan 2011 nak..
  • first time saya start kerja tau x..ngeee :) saya kerja dekat kedai kasut,atas permission parents.
  • saya dapat tahu result SPM! okay,Alhamdulillah dapat 5A.. x sehebat kawan2 yang dapat 10A..
  • saya dapat banyak surat tawaran uni,tapi saya pilih UITM,course DPA.. menangis aku dpt..haha
  • saya masuk uitm and meet new friends! seronok betul lah.. then homesick first week..haha
  • saya pandai balik KL naik bas..haha..nak jugak bagitahu kan..haha
  • okay,next saya kehilangan orang saya sayang sangat2 iaitu papa saya.. :'(
  • first time dalam hidup saya saya sambut birthday tanpa papa tersayang.. imisshim :'(
  • saya balik uitm tanpa papa saya yang tersayang dengan hati yang sedih.....

serba sedikit saya imbas kenangan saya dalam tahun 2011..
tahun 2011 tahun yang amat memeritkan..tahun kehilangan...
saya nak kembali macam dulu..saya nak papa saya balik..
ye,,x mungkin saya dapat balik kan..saya tahu,saya tahu..
sebab tuh saya berat hati sangat nak masuk tahun baru ni...

semua orang ada azam kan tuk new year ni kan?
saya xtahu larh nak ade azam ke x this year..xnak ade azam boleh? haha
xbest larh xde azam kan..hahaf
saya xnak ade azam tuk new year sebab saya takut x tercapai azam saya nanti..
  • firstly kalau boleh saya nak dekatkan lagi diri saya dengan Allah. Tuh yang penting kan? 
  • saya nak belajar betul2,nak dapat DEKAN..saya buat semua ni demi PAPA saya...
  • saya nak semangat macam dulu,saya xnak sedih2 lagi..saya nak jadi kuat and tabah..
  • saya harap hubungan saya dengan wan kekal sampai bila2..saya xnak dekat orang lain dah..saya nak dye sorang je..saya teramat sayang dekat dye...
setakat ni,tuh je yang saya pikir..haha
nanti kalau ade lagi saya tambah ek..saya malas nak pikir lagi..
okay,for the last time i wanna wish HAPPY NEW YEAR TO ALL MY FRIENDS!