BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday 22 January 2012

YOU'RE MY EVERYTHING

ASSALAMUALAIKUM

"My heart is only for you"
"My love is only for you"
"My tears is only for you"

the person that i really love in my life is YOU..
you always make me smile and laugh...
the person that always love me is WAN NAZMI AIMAN :)

first thing i would like to say THANK YOU VERY MUCH!
hari ni hari yang paling bahagia sebab awak keluar dengan saya..
awak tahu x yang saya teramat rindu kan awak? awak tahu x saya nak sangat jumpe awak?
akhirnya saya dapat jugak jumpa and keluar dengan awak!
pagi2 saya dah bangun sebab x sabar nak jumpe awak..
walaupon mata ni macam x nak bukak sebab mengantuk..hehe...

kali ni kite just keluar pergi MID VALLEY je kan..
xpe,awak cakap nak pergi cari buku kan kat MPH.. tapi..................
xde kan..bersepah je kat MPH tuh buku,,serabut kepala tengok buku dye longgok..
then kite beli tiket tengok wayang tengok citer "JOURNEY 2"
awak tahu x saya sangat,sangat,sangat suke citer tuh,, thanks awak sebab belanja saya,3D kowt..
haha,then kite pergi jalan2 kat GARDEN MALL kan... seronok main ambil2 gambar kan..
muke macam -__-" sengal pown awak ambil kan..haha.. tapi best!
then kite jumpe HUSAIN and ATIKAH :)
then kite main bowling...awak KALAH! saya MENANG! haha..
first time saya main bowling dengan awak :)
awak baling bola bowling tuh macam nak kasi pecah lantai tuh kan..haha..

then kite pergi DOMINO pulak,time to EAT!!
awak cakap saya dah tembam...haha..mane x nye dok MELAKA asyik makan ayam..
hehe,,tembam itu comel kan? haha..
nanti saya akan kurangkan tembam dipipi saya okay? hehe,kalau boleh lah..
yang bestnye kite makan pizza kat dalam wayang kan..haha..
first time buat kerja macam ni kan.. ngeee :)
then after tengok wayang kite terus pergi solat jap..
then saya belanje awak BIG APPLE kan.. hehe..
gemok lagi larh saya makan donut tuh..haha..
after tuh baru balik..awak hantar saya balik rumah kan..
i really miss that moment :) sedih nak tengok awak balik :(
saya still rindu awak sangat2 tau... tapi saya selalu ingat pesan awak..
oneday awak akan lamar saya..awwwww! so sweet,,saya terharu sangat :)
i hope u'll be the first one that propose me :)
i'll wait for you... i really love you more than words....


WAN NAZMI AIMAN :)
he will be mine forever <3
i love his face,his eyes,and everything :)


busy kan budak tuh? sibuk nak bercerita..
maklum lerh orang famous sekarang..haha



credit to ATIKAH :)
burok betul muke aku...haha


ni Atikah and Husain..

okay,ni jelah citer saya pada hari ini..
kalau nak tahu,wan nazmi aiman selalu lindungi saya tau..
dye akan selalu pastikan saya selesa bile dengan dye..
dye selalu buat muka comel tuk gembirakan saya..
dye selalu ada disisi saya :) thats why i really love him...
saya akan sentiasa doakan semoga hubungan kami kekal hingga ke akhir hayat kami..
saya akan sentiasa doakan dye berjaya dalam hidup dye :)
saya akan cube buat dye gembira selagi dye disisi saya <3