BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday 5 February 2012

DATE WITH MY SCHOOLMATE

ASSALAMUALAIKUM...

alahai lamenye saya x update blog..
kangen sama ini blog..haha.. rindu x? rindu x? mesti rindukaaaan..
okay jangan cegitu kay..saya ade satu story nak citer arini..
update dalam kereta je ni..
okay story ni pasal semalam..hehe..
semalam i got date with someone...yes,of coz larh with boy..
haha..kiddin,,actually date with my schoolmate,Syazwani Idris lerh..

kteorang date kat TIME SQUARE je :)
yes,of coz larh nak shopping kan..buat ape lagi kalo pergi TS tuh..
kteorang gerak dari kuarters kul 10.30 tau,tahu x pukul berapa kteorang naik train?
KUL 12 tahu x! haiyaaaa,KTM can u be more faster?
sesak dengan orang larh..dear government,can you provide more KTM for us?
another one,"coach for ladies only",yes FOR LADIES ONLY right?
so,dah kenapa BOYS pown nak menyemak?
can't they read that! bengang ni,bengang! kasi gua hot lah!

huuh! okay,sambung citer... sampai KL Sentral terus gerak g TS.
sampai TS terus pergi melantak kejap..haha.. lapoooor..
kteorg makan dekat secret recipe jeee.. berlagak betul kan..haha
bukan selalu makan sedap-sedap ni..haha..


makan,makan,makan!!

ni larh SYAZWANI IDRIS :)
sedapnyeee minum air..


wanie,aku suke pic kau yang ni..
haha,,xtau nape..


after makan kteorag teruskan langkah kterorang untuk SHOPPING TIME!
haha,,serious rambang mata ni,tengok baju,kasut,shawl,pashmina,handbag!
tapi kena save duit jugak :) haha..wan,wan,saya nak handbag boleh x?
serious nak handbag! ade satu handbag tuh cantek!
okay,saya just teman wanie shopping je..saya rembat kasut je sepasang..haha
x lebih pown..haha..wanie shopping for her dinner..
she bought dress,wedges and some more lah.. yes,seronok tengok dye shopping :)


with her :)
okay after shopping kteorg pown balik lah.. petang dalam kul 5 lebih kteorg balik rumah dah..
bye,bye wanieeee.. see you next time :)
gud luck kat matrix nanti kay... :) sayang kau sangat kawan <3


this picture special for Wan Nazmi Aiman :)
i always wait for you here..
yes,please come back earlier..
i really miss you so badly :)