BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday 21 February 2012

RINDU YANG TAK DAPAT DIUNGKAP

ASSALAMUALAIKUM

hai.. lama x update kan.. maaf lah sibuk sangat sampai xde masa nak update..
actually dah lama pasang niat nak update..saya pun malas nak citer panjang2..
saya rindu yang melampau sangat pada seseorang..
saya just nak cakap saya rindu sangat dekat PAPA..

saya x tahu nak luah perasaan rindu ni pada siapa..
kadang2 saya x mampu nak sembunyi kan perasaan saya ni..
Ya Allah berikan lah kekuatan dalam diriku ini..
saya xnak nampak sedih bila dihadapan orang terutama family saya..
saya kena kuat..tapi sampai bila??

saya tahu ramai yang selalu bagi semangat..
selalu suruh saya bersabar..ye,terima kasih sangat2..
tapi bukan senang tuk bersabar..bukan senang tuk jadi kuat..
sometimes saya x mampu lagi nak bertahan..saya dah x larat..
saya gembira pun sebab nak hiburkan hati saya..
saya xnak perasaan sedih saya memburu dalam diri saya..

saya xnak papa sedih bila lihat saya sedih...
saya tahu papa selalu perhatikan saya,,,
saya rindu sangat dekat papa..saya rindu nak peluk papa..
saya rindu nak bergurau dengan papa..
saya rindu nak bercerita dengan papa..
saya rindu semua tuh..
xde siapa yang mampu mengantikan papa dihati saya...

Ya Allah...tabahkan lah hati hambamu yang lemah ini...
jadikan lah hambamu ini seorang yang kuat...