BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday 6 March 2012

FUJIFILM INSTAX MINI

ASSALAMUALAIKUM

hari ini hari yang paling excited! hoyeeh,hoyeeeh!
sebenarnya nak kabor yang saya dah ada camera FUJIFILM INSTAX MINI!
fuyoooh! suke benau kan..haha
actually hari tuh classmate saya,izati ada tunjuk satu camera ni dekat fesbuk, aiyoo camera tuh comel sangat2! mula cadang nak beli sekali dengan zati,so kteorg try tanya orang yang jual tuh..
harga dye murah lah sebab offer..thats why beli..rugi x beli time tengah offer kan.. hehe
tapi camera ni kan saya beli share dengan buah hati saya :)
awwwww <3 first time ada barang yang share okay...
tapi saya pegang dulu..maklum lah dye sekarang dekat matrix..

oh ye,meh saya tunjuk gambor camera saya yang comel tuh eh :)


nampak x? nampak x?
comel kan? ah,jatuh hati pada mu..haha
saya akan guna elok2 camera yang comel ni :)

TO IZZATI : thank you very much sebab tolong saya beli camera ni..awak larh yang banyak berurusan dengan orang yang jual camera ni..thanks a lot dear :) nanti saya amek pic awok kay! thanks again zati..sayang zati ketat2..haha