BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday 25 April 2012

MY GIRLFRIEND

ASSALAMUALAIKUM

Harini apa cerita? saya nak update entry malam ni pendek jelah..sebab penat,kaki sakit,badan lenguh-lenguh..gaya macam buat kerja berat je kan.. hihihi.. saya lesbian? amboi..agak-agak lah kan saya ada partner perempuan pulak..Nabi x mengaku umat nanti.. Alhamdulillah saya masih ada nafsu pada lelaki.. HAHA

Girlfriend saya? nak tau siapa? saya dah pernah cerita pasal dia sebelum ni.. my honey bunny,Faizah! Actually harini saya keluar jejalan,shopping..serious kali ni saya betul-betul shopping.. saya sebenarnya nak pergi cari hadiah tuk birthday adik saya jumaat ni..saya cadang nak beli baju and tudung :) so saya plan nak pergi Times Square and Jalan TAR..

okay first place,saya pergi TS dulu.. yeaaah,dunia shopping disana.. RAMBANG MATAKU! Semua saya nak beli tau x,sebab banyak baju baru dekat sana..alahaaai,geram sangat! tapi saya rembat 2 helai baju je,1 helai saya beli tuk adik saya.. then saya makan-makan dekat MARRY BROWN...

after pusing-pusing buat kali terakhir,kteorang meneruskan perjalanan kteorang ke JALAN TAR! saya nak shopping tudung pulak,for myself and my sister.. saya beli 3 helai then gerak ke CIMB,teman faizah pergi masukkan duit..baru lah balik..


ni baru sikit gila tudung bawal corak..
sekarang otw nak kumpul tudung ni pulak :)


for the first time saya balik awal..dalam pukul 2 lebih dah sampai rumah.. Awal kan? biasanya balik pukul 4 keatas kot..tetiba harini balik awal..haha.. sekarang belah petang hujan,so kena lah balik awal..balik rumah terus pengsan,tidur! haha..


okay,sebahagian daripada gambar kami harini :)
sayang faizah sorang ni..