BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday 30 April 2012

CELEBRATE BIRTHDAY GIRL

ASSALAMUALAIKUM....

Syukur Alhamdulillah harini aunty yang saya sayang belanja makan and main bowling..Harini  aunty su nak celebrate birthday adik saya,cik intan syafinaz tu.. Rezeki dia ada orang nak belanja dia kan..tapi saya pun turut beruntung sebab aunty su pun belanja saya jugak..hihihi.. Terima Kasih aunty,semoga Allah murahkan lagi rezeki aunty sebab belanja kami anak yatim..

Pagi tadi breakfast dekat wangsa melawati kalau x silap saya..makan nasi dagang.. Tapi yang spoil nya harini jugak saya nak period pain kan..dah lah kalau period pain teruk,tapi mama dah bagi makan ubat before keluar.. so pagi tadi x berapa nak selera sangat lah makan walaupun nasi dagang tuh sedap..


muka budak sakit perut..
little bit pucat kan?

Lepas makan-makan terus gerak pergi Wangsa Walk..nak main bowling.. ingatkan nak jumpa naqiuddin kat sana sebab dia kerja dekat sana,tapi dia x kerja pagi,dia kerja petang..xde jodoh nak jumpa.. HAHA.. okay,we just friend..dia seorang yang kelakar..suka buat lawak bodoh..haha..


dah sihat dah sebab dapat main bowling :)


muka frust bola masuk longkang.


nice,first game menang :) second game kalah,so fair..


nah muka budak yang celebrate birthday :)

after main game,time to lunch! harini makan dekat FULL HOUSE.. i adore this restaurant :) totally nice and beautiful with all furniture is white colour..first time makan dekat FULL HOUSE dekat Wangsa walk,before this dekat Full House lain.. i love honeydew juice,sweet and delicious! 







FULL HOUSE :)


With my beloved mama :)


with aunty sue yang baik hati :)


US <3

Alhamdulillah done update for today :) Again,THANK YOU Aunty Sue for treated us today.. i really enjoyed and happy.. saya sayang aunty sue macam saya sayang mama saya.. <3


LASTLY...ME :)


sekian...Thanks for reading <3