BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday 29 April 2012

PESTA BUKU 2012

ASSALAMUALAIKUM

Okay,malam ni saya nak update dua entry..one more entry pasal pesta buku 2012 yang berlangsung dekat PWTC..actually pergi teman adik pergi beli buku tuk SPM..sebagai kakak yang mithali lagi baik hati,saya pun teman lah.. walaupun agak penat sebab pagi tuh keluar pagi-pagi balik tengahari,petang pukul 2 gerak.. perh! matahari tegak atas kepala,PANAS..




kami adik beradik yang muka berlainan :)



Dalam Train KTM :)

sampai je dekat PWTC,terus serbu booth ANA MUSLIM..and i meet someone,,one of my roomates,IZZATI SYAFIQAH or called her Zatiiqa.. dia kerja dekat PWTC sampai pesta buku habis..


zati muka penat kerja,saya muka penat jalan sebab panas :)
rindu zati sangat-sangat,sebulan x jumpa :)

after tuh,baru lah pergi beli buku adik.. banyak betul dia shopping buku..macam datang naik kereta je.. haha,then dah settle pergi jejalan nak usha buku public admin and law..jumpa tapi xtahu nak beli ke x.. tapi akhirnya x beli..


PUBLIC ADMIN'S STUDENT :)


(Making Public Policy)


muka budak teknik gombak :)

dah settle semua pergi The Mall,beli KFC sebab lapar then terus balik rumah.. lepas makan,semua terbongkak sebab kepenatan..kakiku sakit bagai nak tercabut tumit kakiku ini..kesian kaki ku.. okay itu je..

P/S : malam ni kan saya video call dengan buah hati saya :) serious rindu dia bagai nak gila.. Ya Allah,saya amat merindui dia..2 bulan x jumpa umpama 2 tahun x jumpa..


alahai comel gila dia senyum..
actually dia malu :)
first time video call dengan dia.
ILY AND IMY! <3