BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday 8 April 2012

MINGGU PERTAMA CUTI SEMESTER

ASSALAMUALAIKUM..

Alhamdulillah,akhirnya ada juga masa untuk update..
Maaf lah busy sangat minggu ni..
Ya Allah rindunya blog saya ni..rindu serindu rindunya.. haha
apa khabar readers? semoga sihat2 belaka,insyaAllah..

okay,harini saya nak cerita pasal minggu pertama cuti semester :)
eh,saya dah start cuti semester lah! haha,,jangan cemburu yeee..
Alhamdulillah,habis jugak semester 2..

okay, berbalik pada cerita.. APA SAYA BUAT CUTI SEMESTER NI??
Plan saya pun x tahu lagi sebenarnya,tapi for the first week semester break saya balik kampung di Kemaman,Terengganu.. dah lama x balik sebenarnya..kangeeeen bangat!
hari selasa petang,saya and mama naik bas je balik kemaman..sampai malam kat sana,,
then tidur rumah mak cik,wawa.. Actually balik ada hal nak uruskan..


Dalam bas before bertolak :)

hari rabu settlekan keje then just duduk rumah tidur and makan..seperti biasa kan..haha
then hari khamis,nothing special sangat..
petang pergi Binjai, pergi pasar kat sana.. Ya Allah,banyak sangat kuih2 yang sedap2 kat sana..shopping makanan sampai x ingat dunia.. haha.. kalau bab makanan memang nombor 1!
sebab tuh sekarang dah tembam! haha..


with my cousin :)
tengok tuh banyak makanan saya borong


kuih kegemaran saya,AKOK!

then lepas beli pelbagai jenis makanan,pergi lepak rumah acu pulak :)
after tuh terus pergi Kuala,pergi cari keropok dekat kedai kawan lama mama..
GORPIS! haha..means Goreng Pisang.. maybe :)
kawan mama tuh jual goreng pisang and at the same time jual keropok jugak :)


mama di gerai GORPIS!


sempat lagi main buai dekat kawasan rumah kawan mama
maaf,hanya mahu bergambar..haha

hari jumaat hari yang paling penat dan sibuk!
pagi2 lagi dah bangun tau,sebab kena buat egg tart untuk birthday party my cousin,JULIA ZAIHASRA :)
okay boleh tahan meriah lah jugak..seronok dapat jumpa sedara mara,tok ki,tok de,and semua lah :)


comel kan cupcake acu saya buat? haha


birthday girl,JULIA


with adik iman yang xnak dengan orang..


with my aunty,acu yg pernah jaga saya waktu kecil2 dulu..
sayang acu <3


sebahagian daripada tetamu :)


disebabkan xde orang nak ambil gambar saya,ni lah akibatnya!

Alhamdulillah party jalan dengan lancarnya.. makanan pun semua sedap2 belaka..
belah petang,after party ni pulak,kteorg semua pergi kuantan!
dah lama kowt x turun kuantan :) kangen benor..haha
first place yang saya nak sangat pergi,of coz lah Teluk Cempedak :)
kat situ banyak kenangan especially kenangan dengan arwah papa..
thats why nak sangat pergi sana... bergambar2 kejap kat sana,lepak2 kejap..




menggila dengan sepupu ku yang sorang ini :)


with my wonderful person in my life,my mama <3

then kteorg pergi jalan2 kat taman teruntum pulak..
bawa cousin2 ku yang kecil naik kuda :)
so sweeeeeet naik kuda kan..haha.. seronok betul dorang naik kuda..haha



atas kereta kuda :)


lepas tuh kteorg terus gerak pergi ECM pulak,,ingat nak shopping tapi cousin ku pulak buat hal..
aiyoo,,pening kepala jaga dorang..buas benor..
just jalan2 je kat ecm,then sempat beli Big Apple je :)
lepas tuh terus balik rumah..semua cousinku pengsan dalam kereta.. haha..kepenatan..

hari sabtu,tiba masanya untuk balik ke Kuala Lumpur....
gonna miss my family,gonna miss my hometown :(
lepas ni nak balik lagi dengan inah and along pulak....


with acu and wawa :)
mak sedara yang selalu jaga saya waktu kecil2 dulu..


bye2 semua :)
i gonna miss u all <3


p/s: x sabar nak jumpa dengan my buah hati.. dia dah nak final exam next week :) saya akan sentiasa doakan dia dapat jawab exam dengan tenang :)