BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday 29 April 2012

BREAKFAST AND PHOTOSHOT

ASSALAMUALAIKUM

Alhamdulillah,one more entry today..Harini hari ahad,baru cadang pagi tadi nak bangun lambat..TAPI ada date pulak..harini saya breakfast dengan dua orang kawan saya yang rapat since sekolah menengah.. ILI AND WANIE :)

kteorang ni layan kedai mamak dekat SOLARIS je...layan roti canai! perh! sedap..okay,tetiba lapar..lepak-lepak,story mory..maklum lah wanie baru habis matrix..TAHNIAH LAH! ili pulak tengah study week,dia nak final exam dah..GOOD LUCK DEAR :)



 gambar kami di kedai mamak bestari,solaris mont kiara :)

then kteorang pergi PUBLIKA! dekat publika kteorang punye kerja photoshot! Model part time,haha.. Actually saja-saja je jejalan dekat sana..kebetulan pulak terjumpe ayu kerja dekat sana.. semua tempat ambil gambar kot..sebab tempat tu cantik and unik! seriously unik and really nice place..nak dating kat sana lah pulak..hehe..


wanie drive kereta :)




jumpa ayu dekat tempat kerja die :)


again with ayu and wanie :)




comel sangat fitting room kat kedai ni :)


kami model,anda ada?







saya suka gambar ni..
wan cakap saya kurus <3 thanks sayang..


bercahaya muka ili :)



kedai cupcake! >.<


saya suka gambar ni :)
posing bagai <3




kami selalu bertiga :)


saya pun suka gambar ni :)


AND LASTLY....


selipar jepun kami pakai :)
SEMPOI!


okay done! penat upload gambar :)
okay,tuh jelah gambar kami semua :)