BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday 28 April 2012

KENDURI DI RUMAH CICI

ASSALAMUALAIKUM......

Hai..nampak x saya semakin rajin meng-update blog saya yang x seberapa ni.. harini hari sabtu,harini ada BERSIH 3.0 yang sangat menyusahkan orang..disebabkan BERSIH,xboleh saya nak keluar jejalan.. Saya x faham kenapa BERSIH tuh dijalankan..kes dia pasal nak desak SPRM reformasikan pilihanraya yang sampai ada 8 tuntutan.. WAKE UP LAH! Perlu ke sampai nak buat demonstrasi sampai melibatkan keganasan? Ni namanya JIHAD!? Memalukan negara MALAYSIA wahai rakyat yang join BERSIH! PLEASE WAKE UP! saya dah emo ni..maklum lah saya sayang negara saya.. Saya sebagai budak PUBLIC ADMIN,yang belajar bab-bab politik ni faham lah jugak sikit selok belok politik..and faham pasal government.. BUKTIKAN lah pada negara lain kalau negara kita ni DIRECT DEMOCRARY..

okay,dah cukup saya emo..hehe.. sorry kawan-kawan saya emo.. sebenarnya saya xnak cerita pasal tuh..saya nak cerita pasal tghari tadi saya and kawan-kawan pergi rumah cici.. ada kenduri kecil-kecilan.. RINDU CICI! punya lah x lama jumpa cici..Alahai..makin cantik dia sekarang...


model muslimah terbaru :)
SARAH MASHITAH YANG CANTIK <3

tadi saya jumpa suhaila and new friend,ZURIN.. zurin tuh classmate cici..baik orangnya.. tadi kteorang makan kambing bakar..orang yang paling kuat makan tadi jatuh kepada FAIZAH! HAHA.. serious dia makan banyak..haha...comel je dia tuh.. okay,saya bagi tengok gambar jelah kay,malas pulak nak tulis banyak-banyak :)






with my junior,siti athira :)


new friend,ZURIN :)





Again saya paling pendek.
tapi comel..haha

after balik dari rumah cici,saya,faizah and ecah gerak nak balik tapi kteorang singgah rumah cikgu kteorang sekejap :) ziarah cikgu rosmaiza.. baru kteorang balik..


sekolah rendah saya time darjah 6 :)


sekolah menengah saya since form1 till form 5 :)


okay,DONE UPDATE!
malam ni malas nak update panjang-panjang :)
okay,selamat malam semua,have a nice day <3