BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday 28 June 2012

Dear Classmate

ASSALAMUALAIKUM

Syukur alhamdulillah masih diberi kesempatan lagi untuk meneruskan perjalanan hidupku. Terima Kasih Ya Allah. saya tak berapa nak sihat sekarang. Tetiba je sakit tekak, kepala pula sakit sangat, berdenyut-denyut. tapi saya pun tak tahu kenapa rajin nak update blog saya ni padahal assignment ctu tak siap lagi. hewhew. gatal tangan nak mengupdate.

tak de benda sangat nak cerita, just nak cakap hari selasa hari tu satu kelas saya ambil gambar. punya lah lama tak ambil gambar kelas. feeling-feeling belajar kat sekolah je tapi versi universiti. haha. kteorang pakai baju korporat tau, smart lah semua pakai baju korporat. hehe

lets see our best picture,


Classmate saya ;)
tapi yang perempuan jelah, lelaki ada tapi entah kemana.


alahai, comelnye muka saya. haha
memang minta penamparkan.



me with cah hashim
muka saya sangat lah pucat. haish.. -__-"


me with yan 


me with mak su or nama sebenar Nurul Hidayah


me with my palapes, yusri. haha
yeaaay, saya tinggi dari yusri.
Fake sangat kan. haha


me with daus, zati, mida


Again with classmate


Best picture of us
AM1103E


semoga semester 3 membawa seribu erti buat kami semua, doakan kami semua peroleh result yang cemerlang and insyaAllah Dean List.. We're Diploma in Public Administration's student, First intake 2011/2012, now we're in semester 3 :) 
Assalamualaikum....