BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday 25 June 2012

Malam Ramah Mesra Tun Teja

ASSALAMUALAIKUM.....

Heyyyyyy! lamanya tak update blog, rindu tak. Rindu tak? mesti rindu yang teramat rindu sampai tak tahu nak describe kan. okay saya perasan. Lama saya menyepi bukan? saya dah start belajar so tak ada masa nak luangkan masa bersama blog tersayang ni. saya pun rindu nak update.

oh,saya tak boleh update panjang-panjang sebab nak tidur kejap sebab mata dah rabaaak ni. okay,berbalik kepada tajuk diatas. Actually ni cerita minggu lepas baru nak update,hukhuk. Malam mesra Tun Teja,kolej saya ada buat AGM or Annual Grand Metting. Actually nak welcome dekat budak part 2 yang baru masuk kolej Teja yang kena campak dari kolej baru. HAHA

Tak baik kan gelak setan macam tu. Al maklum lah dah senioooor part 3. bangga sikit. okay,malam tu just kenal dengan semua MT Kolej and RS Teja. Start lepas maghrib habis dalam pukul 11 lebih kalau tak silap. so moh lerh tengok gambar saya dengan roomates saya yang tersayang lagi tercintaaaa :)



Before Malam Mesra Teja
From left : Afiqah,Intan,Zatiiqa,Marina


Menggila before pergi :)




After Malam Mesra Teja :)
Minta tolong jiran depan bilik ambil kan gambar ni.
mekasih Ain kecik and Ain Besar :)

Okay,thats all. Roomates saya cantik-cantik, comel-comel, gorgeous-gorgeous belaka. Zati paling mantul sebab tudung dia wooooow,hijau kau nyah. hewhew. okay, tunggu next entry pasal Malam Tautan Kasih ye.