BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday 11 June 2012

Semester 3 sudah bermula

ASSALAMUALAIKUM....


Peace ^_^

oh,dengan tetibanya gambar ku menjadi pembuka entry untuk kali ni kan. oh,harini berapa hari bulan anak-anak sekalian? 11 Jun 2012! pandai jawab. *tepuk tangan beramai-ramai* sebenarnya kita nak cakap harini kita dah start kelas. hewhew. Gambar diatas ditangkap oleh Cah Hashim, tempatnya di Bangunan baru yang terpacak atas bukit UITM Melaka.

Kelas dimulakan dengan kelas CTU263 or Islam Management. Alhamdulillah,awal-awal dah kelas agama kan. hihihi. then tengahari dalam pukul 2.30 p.m kelas PAD214 or Introduction of Public Personnel Administration ataupun Human Resources dengan Miss Akma. sengonok! petang ada kelas LAW245 or Malaysian Legal Principle. 

Semester ni saya ada 6 subjek yang kena saya ambil dan belajar. 
  •  PAD214 - Human Resources
  •  LAW245 - Malaysian Legal Principle
  •  ECO211 - Macroeconomics
  •  ACC116 - Introduction of Cost Accounting
  •  CTU263 - Islam Management
  •  BEL311 - English for Academic Purposes
semua subjek tough sangat..doakan saya dapat score semua subjek and get DEKAN for this semester.. Ya Allah,permudahkan lah segala urusan pembelajaran saya untuk semester ini..Amin..


with mida, tak tahu kenapa eksited sangat dapat pergi kelas tuh senyum pun lebor je.


saya tahu budak cah ni tinggi, saya rendah. tapi xpe. haha


with Fakrul. Jangan tegur saya dah gemuk. tolong,tolong. haha


Cah and Izzati

OKAY DONE :)