BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday 6 August 2012

Iftar bersama Anak Yatim Jalinan Kasih

ASSALAMUALAIKUM...

Syukur Alhamdulillah,dah 17 hari kita menyambut Ramadhan. Sekejap je kan kita berpuasa. semua sihat-sihat je kan? Alhamdulillah. Semoga Ramadhan tahun ini diberkati Allah.. Oh,SALAM NUZUL AL-QURAN..

Jumaat lepas,Kolej Tun Teja, kolej saya lah ada anjurkan satu event berbuka puasa dengan anak-anak yatim. Bila dengar ada event macam tu rasa sayu hati dan teringin nak berbuka dengan mereka semua kan. After Asar saya pergi Masjid dekat Uitm, budak-budak tu sampai dalam pukul 3. Nak join awal-awal tapi saya ada kelas. so,after Asar baru dapat pergi.

saya pergi dengan Shasha, Aza, Zulaikha and Nadia. Hati rasa happy bila dapat tengok budak-budak tu senyum and gembira walaupun jauh di sudut hati dorang sedih sebab tak dapat berbuka dan raikan ramadhan dengan keluarga terutama Ibu Bapa dorang. Kami,kakak-kakak dekat sini raikan dengan dorang, gembirakan hati dorang. Alhamdulillah dorang semua baik-baik belaka.

Saya dapat group ke 5. Adik yang saya dapat ialah Naufal, Amirul, Ajiba M, Ajiba J, Fatimah and Anisah :) then aktiviti pertama kteorang di beri kertas mahjung dan warna, then kena lukis bertemakan MERDEKA RAYA. HASILNYA...................................... Jeng,jeng,jeng!


Cantik kan? effort dorang nak buat ni sangat lah gigih ye.


Nasyid from kolej Lekir :)
Hakim nyanyi, tak dinafikan suara dia sangat sedap dan dia satu course dengan saya :)


nyanyian dari adik-adik lelaki dari anak yatim jalinan kasih.
lagu yang dorang nyanyi sangat menyentuh perasaan.


Nyanyian nasyid dari adik-adik perempuan pula :)



me with my shasha


me with my zatiiqa


me with my nadia


Izah, Aza, Nad, Su and Intan


we with dak comel



me with them :)

Alhamdulillah,dapat terawih dengan dorang semua. seronok dapat tengok senyuman dorang :) okayyy,pape pun selamat berbuka kawan-kawan!

Assalamualaikum :)