BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday 22 August 2012

Aidilfitri 2012

ASSALAMUALAIKUM...

Selamat Hari Raya Aidilfitri! *bomm kebabooom!* * bunga api meletup-letup*. setelah sebulan kita mengharungi bulan puasa yang penuh dengan cabaran tuk menahan diri dari makan,minum dan nafsu kita. hoyeeh! hoyeeh! dah raya!

Sebelum saya lanjutkan lebih-lebih saya nak buat sedikit ucapan sepatah dua kata. haha. over pulak dah saya ni. saya nak minta maaf dari hujung rambut sampai hujung kaki dekat mama saya yang utama. mama,halalkan segala makan minum kakak selama ini. terima kasih untuk kasih sayang yang mama berikan. then, saya nak minta maaf dekat adik beradik saya dan tak lupa dekat kawan-kawan saya yang ada dekat satu MALAYSIA ni. andai terkasar bahasa,terlepas cakap,tersombong atau sewaktu dengannya saya minta ampun.

Untuk pertama kalinya saya beraya tanpa papa saya. sedih tak dapat ziarah pusara papa dekat kedah sana. maaf papa sebab tak dapat ziarah sebab terlalu jauh. seperti biasa kitaorang semua balik Terengganu dengan hati yang tak berapa nak gembira.

saya pun malas nak bebel panjang-panjang, jom tengok album raya saya tahun ini :)

#RAYA PERTAMA


My dress up for raya. Jubah yang dah sedia ada sebab raya pun atas highway plus kan. so malas nak melawa lebih-lebih.



 me with my lovely mama :)


me with mama ain's family :)


adik,mama,along and me


kami adik beradik :)

#RAYA KEDUA

 


ala,comelnya saya. haha. salah-salah,comelnya cousin saya tuh.


with my sedara mara :)

 

me with my cik nie :)

 

me with my wawa :)


 

 

me with my tok ki and yang belakang tuh along saya :)
 
#RAYA KETIGA





beraya di rumah mak cik :)


Johnny. kucing mak cik sedara, serious comel gilerrrr

#RAYA KEEMPAT


ziarahi pusara arwah nenek,Wan Zaimah.



me with my acu :)






sama tinggi dengan mak cik saya :)

okay,ni lah semua gambar yang saya ambil sempena raya kalini. Alhamdulillah dapat jumpa semua sedara mara dekat terengganu sana. rindu doh ke dorang. balik dinu cakak ganu abih lah. lidoh abih tuko. hehe. comel kan saya cakap terengganu. hewhew. okay lah SELAMAT HARI RAYA dari Intan Syafira Sekeluarga. Mohon maaf dipinta buat semua :)

ASSALAMUALAIKUM SEMUA....