BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday 23 November 2012

Happy Born Day to Intan Syafira

ASSALAMUALAIKUM.


Happy Birthday to me,
Happy Birthday to me,
Happy Birthday to Intan Syafira,
Happy Birthday to meeeee.

*Clap my hand* hukhuk. Happy Born day to meee. Pada 18 November 2012 jatuh pada hari ahad pada pukul 12 tengah malam, genapnya umur saya yang kecik cenonet ni iaitu 19 tahun. Sweet 19! *terasa tua*

Sorry update lambat pasal birthday saya sebab time birthday saya, saya balik kampung. And for sure lah tak bawa balik laptop and also my broadband. So i can't update. Kenapa baru sekarang nak update? sebab baru ada masa. Balik sini hari rabu, then semalam line internet macam hampeh, so sekarang baru ada masa. Alhamdulillah.

Firstly,Thanks to Allah sebab memberikan saya peluang untuk meneruskan hidup ini dibumiNya. Alhamdulillah. Syukur kehadrat ilahi. For me, hidup ini satu anugerah dan hadiah dari Allah. Dia yang tahu sampai bila saya hidup, Dia yang menetapkan sampai bila saya hidup. Dengan izinNya saya masih lagi sihat walafiat.

Special thanks to my family and all my friends for the wish and doa. Your wish and doa are the precious present for me. May Allah always bless you all. InsyaAllah. Thank you so much! Thank you kawan-kawan yang wish dekat facebook, twitter, handphone and whatsApp. Ada yang wish awal, ada yang wish lambat, ada yang tak wish langsung. Saya tak kisah, by the way appreciate it so much.

Orang yang awal wish dekat phone jatuh pada my kak long, Marinaa! Orang yang awal wish dekat facebook jatuh kepada Hazila, my coursemate! Orang yang awal wish dekat twitter jatuh kepada my sista, Nur 'Izzati! Orang yang wish dekat whatsApp jatuh kepada Ameer. Okay done. Haha

Hadiah untuk tahun ni? Alaa,dah besar orang pun taknak bagi dah. Haha. Thanks to my bestie, Ili Najaa. She gave me such a cute teddy bear and nice bracelet. She is the one who gave earlier. She surprise me with a cute teddy bear. 


That bracelet, i love it so much!
Capital I stand for my name and her name, Intan and Ili 


Thank you so much to Wan Nazmi Aiman!
He surprise me by giving this brownies. Sedap sangat.


This dress from my beloved aunty,wawa.
Thank you wawa. lebiu,muah muah muah.
Oh,paisley! In love with youuuuuu 


Birthday saya sama dengan cousin saya. sememangnya umur kami sangat berbeza. Happy Belated Birthday to Zahim. Oh,sama dengan my adik angkat, Happy Belated Birthday Amni Batrisyia. Lahir tarikh yang sama tapi tahun dan waktu yang berlainan semestinya. 



Here muka orang dah cecah umur 19 tahun.
Yeay saya dah besar! *baru nak besar*
walaupun umur meningkat, ketinggian tak meninggi -..-"
Tak boleh buat apa-apa,awek muda kan. *bangga*

My wish is :

  1. Semoga Allah jadikan saya seorang anak yang solehah, seorang anak yang berjaya dunia dan akhirat.
  2. Semoga perubahan saya yang slow-slow berkekalan dan bertambah baik. InsyaAllah.
  3. Nak score dekan lagi untuk semester 4 and 5
  4. Saya harap saya jadi orang yang lagi tabah, cekal, kuat fizikal dan mental. Haha
  5. Nak maintain tulisan saya *tetiba*
  6. Tak nak fikirkan pasal cinta cintun sampai habis belajar, InsyaAllah.
  7. Nak jadi kawan yang setia, baik hati, comel *over* Kbai
  8. Tak nak disakiti lagi, SEMESTINYA!
Sebenarnya ada lagi tapi tak nak lah bagitahu semua kan. Cukup lerh tuh. Hehe. Okay,Alhamdulillah done update my blog. Happy belated birthday to meee. Assalamualaikum