BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday 6 November 2012

Jejak kasih selepas 10 tahun

ASSALAMUALAIKUM...

Alhamdulillah, masih diberi peluang untuk meneruskan hidup, Terima Kasih Ya Allah. Alhamdulillah hati semakin hari semakin pulih, semakin hari semakin bahagia. Mengharapkan hati ni terus bahagia dan mampu tersenyum macam dulu. InsyaAllah :)

Kalau dulu hati tertutup, sekarang? Mohon terbuka buat seseorang. Cewaaah! Gurau. Okay, actually harini saya happy sangat. Eh,tak tahu nak describe happy sangat lah. I met someone special,boleh dikatakan special lah jugak. sebab kan,sebab kan, dia kawan saya time saya darjah 3. Time tu saya stay dekat Indera Mahkota, Kuantan. Hanya setahun kenal dia. Zaman budak-budak bukan ingat sangat kan.

Oh,FAKTA dia orang yang paling saya ingat actually. Even dah pindah ke Genting lah, KL lah, i'm still remember him. Nama dia, muka dia, saya ingat. Dia classmate saya. Tempoh berpisah 10 tahun ye. SEPULUH TAHUN. Bukan jangkamasa yang singkat. hihi. Tapi jumpa dia tadi sangatlah sekejap. Perhaps,kita boleh keluar lagi? haha. Panjang umur kita jumpa lagi ye.

Betapa semangatnya nak jumpa dia harini, saya buatkan untuk dia TIRAMISU! First time buat. Maaf awak kalau tak sedap ye. Saya buat dengan ikhlas just for you. Ala,suwitnya kiteee. Kemain bagi housemate makan, entah sedap ke tidok lah tuh. Haha. Sorry dah cair sebab kita jumpa petang kan.

Oh,actually Adib demam tau. I'm always pray for you Adib. Semoga cepat sembuh tau! Jangan sesekali skip makan ubat. sekeh pale kalau skip makan ubat. Study smart and jangan tangguhkan assignment tau. Belajar elok-elok tau. Thanks a lot for today. Walaupun demam and tak sihat, still sanggup turun and jumpa saya. Thanks awaaak! By the way, comel awak pakai macam tadi. Haha.



Oh,Adib yang sebelah kiri ye.
Tak senonoh betul curi gambar, Maaf Adib. hehe
Dalam banyak2 gambar, tertarik gambar ni je. haha
#buruk perangai Intan ni. Hihihi


This entry special for you Adib. Thank you for everything.
That's all for today,Thank you for reading guys :)