BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday 19 June 2013

Bismillah for final semester

Assalamualaikum

Short update,maybe. Hai semua. Dikala kesibukan melanda-landa masuk semester baru which is my last semesterrrrr! And i force myself, force my internet just for update for this entry. Bunyi macam kejam tapi ni lah hakikatnya. Ya Allah,bumi Melaka dilanda Jerebu yang sangat teruk. Akibat dari Indonesia rasanya. I'm not sure, lama sangat tak tengok berita. Moga Allah bagi kekuatan dan kesihatan yang baik. Banyakkan minum air masak ye kawan-kawan sekalian. Remind for myself too.

Oh yeahhh,my last semester start with hmmmmmm. New semester, new class, new classmates and new environment. So please adapt with all the condition. Awkward for first time. Stress for second time. Haha. Apa jadah hari kedua dah stress and nangis macam kanak-kanak kecil yang comel. Perasan. Pfffft -____-"

Pedulikan kesedihan aku. Back to story. For the first time saya masuk kelas B. MAM1105B! First impression? Happening gila seyh budak kelas B,serious. Dorang sangat hyperactive,setiap masa rasanya. Kelas tu tak pernah diam. Haha. Seronok jugak sebenarnya. Alhamdulillah so far i'm okay.

Let see my subject that i NEED to study :

PAD380: Current Affairs of Southeast Asia
PAD370: Public Financial Administration
PAD320: Local Government
LAW299: Business Law
PAD390: Development Administration

Syukur Alhamdulillah kurang satu subject PAD369 (Industrial Relations) dah ambil time intersesi. So kurang satu beban. By the way, Goodluck for myself, my housemates, my classmates and coursemates too. In shaa Allah,we'll graduate on time.


First week dah jejak kaki dekat Library.
Percaya atau tidak,semua ni realiti. CASEA!

And for u'olls information too, saya kan dah kena tendang dari kolej, Ohmaigad sedih sentap jiwa mak tau, tapi tak mengapa. Dek kerana ramai sangat junior kalini masuk UiTM Lendu sampai akak kena keluar dari kolej, maka akak bercadang untuk tinggal dirumah sewa. Agak kejauhan lah,mau tak kurus kau jalan hari-hari pergi kelas, tambah panas cukup HITAM ye aku dekat Melaka ni. Tobat. Serious! Tapi apa kan daya hanya 2 kaki yang ada. Cramp ke apa ke balik kelas punya cerita.

Wish me all the best for this semester, quite hard,quite tough. May Allah ease everything. Amin.


My partner for this semester.
He's the one who accompany me everyday, my team mates for assignment group.
Thank you Muhammad Firdaus :)

Goodnight and Assalamualaikum wbt.